Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Trendy sprzedaży

Raport Trendy sprzedaży pokazuje procent Deali, które zostały wygrane lub stracone w wybranym okresie raportowania. Za pomocą tego raportu możesz również śledzić zmiany wielkości sprzedaży.

Jak korzystać z raportu trendów sprzedaży?

Wybierz pola i określ wartości, według których chcesz filtrować Deale. Aby wybrać dodatkowe pola, kliknij Dodaj pole.

Dla każdego pracownika liczone są Deale początkowe i powtarzalne.

Dwie pierwsze kolumny pokazują kwoty Deali, które zostały wygrane lub stracone w wybranym okresie sprawozdawczym.

Kolumny Konwersja pokaże odsetek wygranych lub przegranych Deali w wybranym okresie raportowania.

Kolumna Dynamika pokazuje, jak zmieniła się liczba wygranych Deali w porównaniu do poprzedniego okresu sprawozdawczego.

Ocena dynamiki sprzedaży:

  • Źle: dynamika < 0%
  • Średnio: 0% <= dynamika <= 10%
  • Dobrze: 10% < dynamika <= 30%
  • Doskonale: dynamika > 30%
Możesz przeciągać i upuszczać kolumny, aby zmieniać ich kolejność.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Otrzymaj pomoc przy konfiguracji Bitrix24 od lokalnych specjalistów
ZNAJDŹ PARTNERA BITRIX24 W POBLIŻU
implementation_helper_man
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Analityka CRM Wyniki indywidualne w Analityce CRM Pola niestandardowe w raportach analitycznych CRM Plan sprzedaży Raporty "Tunel sprzedażowy" i "Lejek sprzedażowy (z konwersją)" Raporty analityczne w Sales Intelligence Stali klienci Okres sprawozdawczy w CRM Najbardziej dochodowi klienci Ograniczenia analityki CRM