Raport Stali klienci pokazuje, ilu klientów kupiło coś od Ciebie w wybranym okresie sprawozdawczym.
Ten raport można znaleźć w sekcji Analityka CRM> Klienci> Stali klienci.
Kolumny w raporcie budują się automatycznie i wyświetlają, ile deali zamknięto w wybranym okresie sprawozdawczym. Tak więc raport wyświetla liczbę klientów z tą samą liczbą wygranych deali w okresie sprawozdawczym.
Najedź kursorem na kolumnę, aby wyświetlić statystyki tej kolumny.
- Kontakty - liczba kontaktów z pomyślnie wygranymi dealami.
- Firmy - liczba firm z pomyślnie wygranymi dealami.
- Kwota - łączna liczba wygranych deali w tej grupie klientów.
- Procent sprzedaży brutto - jaki procent ma ta grupa klientów z całkowitego przychodu od wszystkich wygranych deali.
Tabela Klienci według liczby deali wyświetla kontakty i firmy, całkowitą liczbę deali, całkowitą liczbę wygranych deali, całkowitą liczbę wygranych deali i współczynnik konwersji (procent wygranych deali od całkowitej liczby deali).
Dane w raporcie są filtrowane według wybranego okresu sprawozdawczego. W razie potrzeby możesz również filtrować dane według innych pól.