Dodaliśmy wiele parametrów niestandardowych do kampanii Marketingu CRM.
Jak to działa?
Wybierz szablon kampanii> kliknij przycisk z trzema kropkami obok pola tematu wiadomości> wybierz wymagany parametr. Może to być jedno z pól należących do leadu, kontaktu i firmy.
Wybrane parametry zostaną dodane do tematu wiadomości. Skopiuj je i wklej do treści wiadomości.
Do czego potrzebujesz tych tagów?
Na przykład chcemy rozpocząć kampanię e-mailową, aby poinformować naszych klientów o wyprzedaży.
W tym przykładzie użyjemy pozdrowienia i imienia klienta. Edytuj treść wiadomości i wklej skopiowane parametry z tematu wiadomości.
Wybierz potrzebny segment, klikając przycisk Wybierz segment odbiorcy. Liczba wiadomości e-mail, które zostaną wysłane, jest wyświetlana poniżej pola wyboru segmentu.
Upewnij się, że wszystkie dane są poprawne i wyślij e-mail. Podczas wysyłania e-maila parametry są automatycznie zastępowane danymi z formularza wybranego elementu CRM.
W ten sposób Twoi klienci otrzymają spersonalizowane wiadomości e-mail.
Polecane artykuły: