Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak dostosować pozycje menu w formularzu elementu CRM

W formularzu CRM możesz dostosować pozycje menu. Jeśli nie korzystasz z workflow, reguł automatyzacji, aplikacji lub Zoom, możesz usunąć te pozycje z menu.

Możesz dostosować pozycje dla następujących elementów:

  • Leady
  • Deale
  • Kontakty
  • Firmy
  • Oferty

Jak to działa?

Otwórz formularz elementu CRM. Możesz dostosować pozycje menu głównego i pozycje osi czasu.

Aby dostosować punkty menu, kliknij Więcej> Konfiguruj menu.

Każdy pracownik może dostosować formularz elementu CRM według swoich potrzeb. Administrator może dostosować ogólny wygląd formularzy elementów CRM. Czytaj więcej w artykułach: Widoki formularzy w CRM i Formularze elementów CRM.

Przeciągnij i upuść element menu, jeśli chcesz przenieść go w inne miejsce.

Możesz ukryć niepotrzebne elementy menu. Kliknij przycisk ołówka> wybierz Ukryj.

Ukryty element zostanie przeniesiony do sekcji Więcej. Tutaj możesz również wrócić do domyślnego widoku menu, klikając Wyzeruj menu.

Możesz dostosować pozycje menu na osi czasu w ten sam sposób.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Aktualizacja danych klienta w formularzu CRM Adres Google Maps w Bitrix24 CRM Mapy w adresach CRM Filtry w formularzach elementów CRM Formularz elementu CRM: możliwości i ustawienia Pole "Klient" w formularzu deala/leadu Widok Kalendarz dla leadów i deali Wolne terminy CRM Jak zmieniła się praca z produktami w leadach i dealach