Reguła automatyzacji Dodaj do wyjątków pomaga zautomatyzować pracę ze spamem i oczyścić bazę klientów. Dodaje wszystkie informacje kontaktowe do listy wyjątków, a spamerzy nie będą Cię już rozpraszać.
Reguła automatyzacji znajduje się w sekcji Dla pracownika. W ustawieniach możesz ustawić czas i warunki uruchomienia reguły.
Załóżmy, że masz osobny etap w kanbanie dla spamu. Możesz dodać do tego etapu regułę Dodaj do wyjątków, a będzie ona dodawać do listy wyjątków dane kontaktowe znajdujące się w formularzu deala lub leadu. Reguła może również usuwać leady i deale.
Zalecamy usunięcie tylko tych elementów, których zdecydowanie nie potrzebujesz, np. reklamy od kontrahentów, z którymi już nie pracujesz, niepotrzebne mailingi itp.
Usunięcie informacji z CRM może zniekształcić statystyki.
Przyjrzyjmy się bliżej działaniu reguły. Najpierw dodamy regułę do etapu ze spamem.
Następnie otwórzmy deal, w którym klient podał nieprawidłowe dane kontaktowe. Nie potrzebujemy tego deala, ponieważ nie możemy się skontaktować z klientem.
Przenieśmy ten deal do etapu ze spamem.
Następnie przejdźmy do listy wyjątków w CRM. Lista zawiera dane kontaktowe z deala.