Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Więcej o regułach: dodaj do listy wyjątków

Reguła automatyzacji Dodaj do wyjątków pomaga zautomatyzować pracę ze spamem i oczyścić bazę klientów. Dodaje wszystkie informacje kontaktowe do listy wyjątków, a spamerzy nie będą Cię już rozpraszać.

Za pomocą listy wyjątków poradzisz sobie z korespondencją, która nie powinna trafiać do CRM. Na przykład Twoja firma ma partnerów, którzy nie są klientami, więc nie musisz utrzymywać tych kontaktów w CRM. Jeśli dodasz pocztę partnerów do listy wyjątków, nadal będziesz otrzymywać e-maile, ale nie będą one już pojawiać się w CRM.

Reguła automatyzacji znajduje się w sekcji Dla pracownika. W ustawieniach możesz ustawić czas i warunki uruchomienia reguły.

Czytaj więcej: Jak działają warunki w regułach automatyzacji.

Załóżmy, że masz osobny etap w kanbanie dla spamu. Możesz dodać do tego etapu regułę Dodaj do wyjątków, a będzie ona dodawać do listy wyjątków dane kontaktowe znajdujące się w formularzu deala lub leadu. Reguła może również usuwać leady i deale.

Zalecamy usunięcie tylko tych elementów, których zdecydowanie nie potrzebujesz, np. reklamy od kontrahentów, z którymi już nie pracujesz, niepotrzebne mailingi itp.

Usunięcie informacji z CRM może zniekształcić statystyki.

Przyjrzyjmy się bliżej działaniu reguły. Najpierw dodamy regułę do etapu ze spamem.

Następnie otwórzmy deal, w którym klient podał nieprawidłowe dane kontaktowe. Nie potrzebujemy tego deala, ponieważ nie możemy się skontaktować z klientem.

Przenieśmy ten deal do etapu ze spamem.

Następnie przejdźmy do listy wyjątków w CRM. Lista zawiera dane kontaktowe z deala.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Reguły automatyzacji w CRM Więcej o wyzwalaczach: Otwarto dokument Automatyzacja sprzedaży w CRM Reguły pomocnicze w CRM Reguły automatyzacji: komunikacja z klientem Reguły w CRM: Alerty pracownika Więcej o regułach automatyzacji: Utwórz dokument CRM Reguły w CRM: Monitorowanie i kontrola pracownika Więcej o regule Wygeneruj kod QR i wyzwalaczu Zeskanuj kod QR Reguły w CRM: automatyzacja workflow