Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Więcej o wyzwalaczach: Otwarto dokument

Wyzwalacz Otwarto dokument pomoże zautomatyzować pracę z fakturami i ofertami. Uruchomi się, gdy klient otworzy publiczny link do dokumentu.


Jak możesz użyć wyzwalacza?

W kanbanie możesz utworzyć etap pośredni między przesłaniem faktury a jej wyświetleniem przez klienta. Na tym etapie ustaw wyzwalacz Otwarto dokument i dodaj regułę Dla pracownika> Powiadomienie. Odpowiedzialny pracownik otrzyma powiadomienie, gdy klient otworzy dokument.


Gdzie znaleźć publiczny link do dokumentu?

  • Pierwszy sposób. Link publiczny można uzyskać podczas tworzenia dokumentu. Aby to zrobić, włącz odpowiednią opcję i skopiuj dokument. Następnie możesz wysłać link do klienta e-mailem lub SMS-em.
  • Czytaj więcej: Dokumenty w systemie CRM.

  • Drugi sposób. Za pomocą reguły Utwórz dokument CRM. Reguła ma opcję Utwórz link publiczny, jeśli ją włączysz, publiczny link do dokumentu może zostać użyty w regule Wyślij e-mail/SMS.
  • Czytaj więcej: Więcej o regułach automatyzacji: Utwórz dokument CRM.

    Następnie w regule Wyślij e-mail/SMS dodaj wartość pola Publiczny link do dokumentu, napisz towarzyszący tekst i wyślij e-mail do klienta. Gdy klient kliknie link w e-mailu, wyzwalacz Otwarto dokument zadziała.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Reguły automatyzacji: komunikacja z klientem Reguły w CRM: Monitorowanie i kontrola pracownika Jak usunąć regułę lub wyzwalacz w CRM Reguły w CRM: Informacje o kliencie Reguły w CRM: Zarządzaj pozycjami workflow Reguły automatyzacji: Edytuj zmienną i Operacje matematyczne Reguły w CRM: automatyzacja workflow Więcej o regule Wygeneruj kod QR i wyzwalaczu Zeskanuj kod QR Reguły w CRM: Alerty pracownika Wyzwalacze w CRM: komunikacja z klientem