Jeśli masz włączone Zarządzanie asortymentem, możesz skonfigurować uprawnienia dostępu do sekcji, zarządzać magazynami i uzyskiwać dostęp do dokumentów magazynowych. Określ, z jakimi dokumentami będą pracować Twoi pracownicy i podziel obszary odpowiedzialności podczas pracy z magazynem.
Jak skonfigurować uprawnienia dostępu
Otwórz sekcję Zarządzanie asortymentem> Ustawienia> Uprawnienia dostępu.
Domyślnie są trzy role: Administrator sklepu internetowego (Online store administrator), Personel sklepu internetowego (Online store staff) i Pracownik magazynu (Warehouse clerk).
- Administrator sklepu internetowego. Ta rola obejmuje więcej uprawnień niż menedżer i magazynier. Pracownik może anulować publikację dokumentów, skonfigurować katalog produktów, zmienić ceny itp.
- Personel sklepu internetowego. Ta rola jest odpowiednia dla pracowników, którzy pracują w CRM z klientami i zamówieniami.
- Pracownik magazynu. Ta rola jest przeznaczona dla pracowników magazynu, którzy nie pracują z CRM i mogą nie mieć dostępu do sekcji innych niż Zarządzanie asortymentem.
Możesz używać i edytować domyślne role lub dodawać nowe.
Więcej informacji znajdziesz w artykule Uprawnienia dostępu do Katalogu Produktów.
Jeśli pracownika nie ma na liście do konfigurowania uprawnień w Zarządzaniu asprtymentem, najpierw przyznaj mu dostęp do pracy w CRM. Dopiero potem będziesz mógł skonfigurować jego uprawnienia w Zarządzaniu asprtymentem.
Uprawnienia dostępu do CRM
Jakie uprawnienia można skonfigurować do pracy z Zarządzaniem asortymentu
Mając odpowiednie uprawnienia dostępu, możesz skonfigurować dostęp do Zarządzania asortymentem, dokumentów magazynowych, a także nadać uprawnienia do rezerwowania produktów.
Zarządzanie asortymentem
- Przegląd sekcji Zarządzania asortymentem (View Inventory Management area)
- Twórz, edytuj i usuwaj magazyny (Create, edit and delete warehouses)
- Wyświetl i wybierz magazyny (View and select warehouses)
- Zmiany formularza dokumentu magazynowego (Modify inventory object view form)
Pracownik będzie mógł uzyskać dostęp do sekcji i zobaczyć listę dokumentów, do których ma dostęp. Uprawnienia dostępu do wszystkich typów dokumentów są konfigurowane oddzielnie.
Uprawnienie to pozwala na tworzenie magazynu i edycję jego parametrów. Pracownik z tym uprawnieniem będzie mógł tworzyć magazyn zarówno podczas pracy z dokumentem, jak i w osobnej sekcji.
Pracownik ma może zobaczyć ilość produktów w magazynie oraz wybrać magazyn podczas tworzenia dokumentów, odbierania lub anulowania produktów.
Pracownik może edytować, dodawać lub usuwać dowolne pola w formularzu, a także ustawić wspólny widok formularza dokumentów magazynowych dla wszystkich pracowników.
Dokumenty Zarządzania asortymentem
Za pomocą uprawnień możesz skonfigurować dostęp do następujących dokumentów: kwit składowy, korekta zapasów, dokument odpisu, transferu i sprzedaży.
Więcej informacji znajdziesz w artykułach:
Rezerwacja produktów (Reserve products)
Pracownik będzie mógł zarezerwować produkty, a także ustawić termin, tryb i inne parametry rezerwacji dla wszystkich osób pracujących z magazynami.
Ustawienia
Ten blok zarządza dostępem do ustawień sekcji i uprawnień pracowników.