Po podłączeniu numerów telefonów do Bitrix24 musisz je skonfigurować. Istnieją różne scenariusze obsługi połączeń w Bitrix24. Możesz na przykład wybrać sposób kierowania połączeń przychodzących i zapisywać je w CRM lub określić sposób obsługi połączeń w godzinach poza pracą. Informacje o tych i innych ustawieniach znajdziesz poniżej.
Uprawnienia dostępu do Telefonii Bitrix24
Jak skonfigurować numery
Aby skonfigurować numer wynajmowany lub SIP PBX,
-
Przejdź do CRM > Dodatki > Telefonia.
-
W sekcji Połączenie kliknij Konfiguruj numery.
-
Z listy rozwijanej wybierz wynajmowany numer lub centralę PBX.
Lista ustawień dla wynajmowanego numeru i połączenia SIP jest inna.
Parametry połączenia
Określ wymagane parametry w tej sekcji, aby wykonywać i odbierać połączenia z centrali SIP PBX.
Podłącz centralę PBX w chmurze
Podłącz biurową centralę PBX
Przekierowanie połączeń przychodzących
W tej sekcji możesz skonfigurować trasowanie (routing) połączeń przychodzących. Wybierz trasowanie połączeń przychodzących:
- Skieruj połączenie na numer wewnętrzny pracownika
- Połączenie jest kierowane do IVR (menu głosowe)
- Połączenie jest kierowane do osoby odpowiedzialnej określonej w CRM
- Połączenie jest kierowane do grupy kolejki
Jak skonfigurować trasowanie (routing) połączeń
Numery PBX SIP
Przekazuj swoje numery SIP PBX za pomocą nagłówków i używaj ich w śledzeniu połączeń.Śledzenie połączeń to metoda śledzenia połączeń, która określa, z jakiego źródła reklam dzwonił klient.
Śledzenie połączeń: numery SIP PBX
Integracja systemu CRM
W tej sekcji wybierz odpowiedni scenariusz obsługi połączeń w CRM. Wybierz automatyczne lub ręczne tworzenie elementów CRM, skonfiguruj źródła numerów i określ scenariusze do zapisywania połączeń w CRM.
Integracja Telefonii z CRM
Nagrywanie i ocena
W tej sekcji możesz aktywować nagrywanie i transkrypcję rozmów oraz ocenę jakości usług.
Jak nagrywać rozmowy telefoniczne
Godziny pracy
Określ czas pracy Twojego numeru, w którym pracownicy będą mogli odbierać połączenia przychodzące. Wybierz także opcję obsługi połączeń poza godzinami pracy: pocztę głosową, przekierowanie połączeń lub automatyczne zakończenie połączeń.
Ustawienia czasu dla numerów telefonów
Inne
W tej sekcji ustawień możesz określić numer do przekierowania dla SIP PBX oraz numer rezerwowy, na który zostanie przekierowane połączenie w przypadku problemów technicznych.
Inne ustawienia Telefonii
Muzyka i dźwięki
Używaj różnych melodii dla różnych scenariuszy przetwarzania połączeń. Wybierz melodię powitania i dźwięk, który będzie odtwarzany, gdy Twoi klienci będą czekać na odpowiedź lub oceniać jakość obsługi. Prześlij własne nagranie, aby poinformować klientów, że dzwonią poza godzinami pracy.
Jak skonfigurować melodie w Telefonii
Odłącz numer
Jeśli nie chcesz już korzystać z wynajmowanego numeru, wyłącz go w tej sekcji.
Odłącz wynajmowany numer
- Skonfiguruj wynajmowany numer lub SIP PBX, aby efektywnie korzystać z niego w Bitrix24. Domyślnie dostęp do tych ustawień mają tylko administratorzy konta, ale możesz przyznać dostęp także zwykłym użytkownikom.
- Dostępne są ustawienia nagrywania i oceniania rozmów, integracji Telefonii z CRM, kierowania połączeń przychodzących, konfigurowania godzin pracy, melodii powitalnych i tak dalej.
- Jeśli nie potrzebujesz już wynajmowanego numeru, możesz go w każdej chwili odłączyć.