Użytkownik przeniesiony do Ekstranetu może korzystać z adresu e-mail, który miał jako użytkownik wewnętrzny. W tym celu użytkownik musi przejść do swojego Bitrix24.Network i zmienić tam adres e-mail. Można to zrobić zarówno przed, jak i po zwolnieniu z portalu.
jan.kowalski@gmail.com jako loginu Bitrix24. Następnie został zwiolniony z portalu i przeniesiony do Ekstranetu. Chce używać tego samego adresu e-mail jan.kowalski@gmail.com do logowania się do Ekstranetu. Aby to zrobić, musi mieć inny aktywny adres e-mail, na przykład extranet.jankowalski@gmail.com. Jak to zrobić
-
Zwolniony użytkownik musi zalogować się do swojego profilu Bitrix24.Network> kliknąć Zmień w polu E-mail> i wprowadzić inny aktywny adres e-mail.
.
extranet.jankowalski@gmail.comzamiastjan.kowalski@gmail.com - Następnie administrator musi znaleźć profil zwolnionego użytkownika w sekcji Firma> Pracownicy> i wybrać filtr Zwolnione osoby.
Tymczasowy adres e-mail (extranet.jankowalski@gmail.com) musi być aktywny, ponieważ na ten adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie zmiany adresu e-mail. O tym, jak zmienić e-mail, przeczytasz w tym artykule.
W profilu zwolnionego użytkownika administrator musi zmienić kontaktowy adres e-mail.
Co robić, jeśli zwolniony użytkownik został również zaproszony na swój drugi adres e-mail jako użytkownik zewnętrzny
jannowak1@gmail.com. Następnie został ponownie zaproszony do portalu jako użytkownik zewnętrzny (ekstranetowy) na drugi adres jannowak2@gmail.com, ale chce używać tego samego adresu e-mail jannowak1@gmail.com do logowania się do Ekstranetu.
Aby ten użytkownik mógł logować się do Ekstranetu przy użyciu pierwszego adresu e-mail jannowak1@gmail.com, musi mieć trzeci aktywny e-mail jannowak3@gmail.com i wykonać poniższe kroki:
- Przejdź do intranetowego profilu Bitrix24.Network i zmień
jannowak1@gmail.comna trzeci adresjannowak3@gmail.com. - Następnie administrator musi otworzyć intranetowy profil tego użytkownika i zmienić e-mail kontaktowy
jannowak1@gmail.comna trzeci adresjannowak3@gmail.com. - Następnie użytkownik ekstranetowy musi zmienić e-mail w Bitrix24.Network i w Profilu z
jannowak2@gmail.comnajannowak1@gmail.com.
W ten sposób uwolniliśmy adres e-mail jannowak1@gmail.com.
Teraz użytkownik może logować się do Ekstranetu przy użyciu adresu jannowak1@gmail.com.