Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak w Ekstranecie korzystać z intranetowego adresu e-mail

Użytkownik przeniesiony do Ekstranetu może korzystać z adresu e-mail, który miał jako użytkownik wewnętrzny. W tym celu użytkownik musi przejść do swojego Bitrix24.Network i zmienić tam adres e-mail. Można to zrobić zarówno przed, jak i po zwolnieniu z portalu.

Przykład: pracownik używał adresu e-mail jan.kowalski@gmail.com jako loginu Bitrix24. Następnie został zwiolniony z portalu i przeniesiony do Ekstranetu. Chce używać tego samego adresu e-mail jan.kowalski@gmail.com do logowania się do Ekstranetu. Aby to zrobić, musi mieć inny aktywny adres e-mail, na przykład extranet.jankowalski@gmail.com.

Jak to zrobić

  1. Zwolniony użytkownik musi zalogować się do swojego profilu Bitrix24.Network> kliknąć Zmień w polu E-mail> i wprowadzić inny aktywny adres e-mail.
    extranet.jankowalski@gmail.com zamiast jan.kowalski@gmail.com
    .
  2. Tymczasowy adres e-mail (extranet.jankowalski@gmail.com) musi być aktywny, ponieważ na ten adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie zmiany adresu e-mail. O tym, jak zmienić e-mail, przeczytasz w tym artykule.

  3. Następnie administrator musi znaleźć profil zwolnionego użytkownika w sekcji Firma> Pracownicy> i wybrać filtr Zwolnione osoby.
  4. W profilu zwolnionego użytkownika administrator musi zmienić kontaktowy adres e-mail.

    W przeciwnym razie system nie będzie mógł wysłać wiadomości e-mail z zaproszeniem na adres e-mail, który już istnieje w Bitrix24.


Co robić, jeśli zwolniony użytkownik został również zaproszony na swój drugi adres e-mail jako użytkownik zewnętrzny

Przykład: zwolniony użytkownik używał w intranecie adresu e-mail jannowak1@gmail.com. Następnie został ponownie zaproszony do portalu jako użytkownik zewnętrzny (ekstranetowy) na drugi adres jannowak2@gmail.com, ale chce używać tego samego adresu e-mail jannowak1@gmail.com do logowania się do Ekstranetu.

Aby ten użytkownik mógł logować się do Ekstranetu przy użyciu pierwszego adresu e-mail jannowak1@gmail.com, musi mieć trzeci aktywny e-mail jannowak3@gmail.com i wykonać poniższe kroki:

  1. Przejdź do intranetowego profilu Bitrix24.Network i zmień jannowak1@gmail.com na trzeci adres jannowak3@gmail.com.
  2. Następnie administrator musi otworzyć intranetowy profil tego użytkownika i zmienić e-mail kontaktowy jannowak1@gmail.com na trzeci adres jannowak3@gmail.com.
  3. W ten sposób uwolniliśmy adres e-mail jannowak1@gmail.com.

  4. Następnie użytkownik ekstranetowy musi zmienić e-mail w Bitrix24.Network i w Profilu z jannowak2@gmail.com na jannowak1@gmail.com.
  5. Teraz użytkownik może logować się do Ekstranetu przy użyciu adresu jannowak1@gmail.com.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Przenieś użytkownika do Ekstranetu Kalendarz ekstranetowej grupy roboczej Ekstranet: użytkownicy zewnętrzni Praca z użytkownikami zewnętrznymi