W Bitrix24 możesz utworzyć deal, wygenerować fakturę lub dokument na podstawie oferty.
Przejdź do CRM> Oferty.
Domyślnie oferty wyświetlane są w trybie Kanban z dwoma statusami:
- Wersja robocza
- Wysłane do klienta
Możesz zmienić etap, zatwierdzić lub usunąć ofertę, przeciągając i upuszczając element.
Możesz także przełączyć się na widok listy — najlepszy sposób pracy z dużą liczbą elementów.
Jak utworzyć ofertę?
Na przykład utwórzmy nową ofertę dla sklepu odzieżowego. Kliknij Utwórz nową ofertę.
W sekcji O ofercie dodamy podstawowe informacje: Temat, Data ważności, Kwotę itp.
Jeśli nie chcesz łączyć oferty z żadnym z istniejących rekordów CRM, pozostaw pola Deal/Lead puste.
Następnie wybierz klienta, który otrzyma ofertę.
Bitrix24 automatycznie wypełni informacje o Twojej firmie, jeśli zostały one wcześniej dodane w ustawieniach.
Następnie uzupełnij treść oferty, ustaw warunki i w razie potrzeby zostaw komentarz.
Dodaj produkty do oferty. W naszym przypadku oferujemy klientom szalik gratis przy zakupie jednej pary kapci.
Kwota oferty zostanie zaktualizowana automatycznie.
Praca z ofertami
Teraz możesz wydrukować ofertę, pobrać ją lub wysłać klientowi e-mailem.
Możesz również utworzyć dokument z szablonu.
Jeśli klient zainteresował się ofertą, możesz utworzyć deal lub fakturę.
Oferta to element CRM zawierający informacje o firmie, produktach i usługach oraz ofertę współpracy. To kolejny etap pracy z klientem po utworzeniu deala.
Przejdź do sekcji CRM> Oferty. Otwórz ofertę i kliknij przycisk menu w prawym górnym rogu.
Wybierz Dokumenty w menu.
Kliknij Utwórz dokument. Możesz utworzyć szablon w komputerowej wersji Bitrix24.
Wybierz szablon oferty z listy.
CRM utworzy dokument na podstawie szablonu.
Możesz go pobrać, edytować, wydrukować lub wysłać do klienta.
Listę wszystkich utworzonych wcześniej dokumentów można otworzyć, klikając trzy kropki w sekcji Dokumenty.
Tutaj zobaczysz wszystkie utworzone dokumenty.