Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Ustawienia numeru

Po podłączeniu numerów telefonów do Bitrix24 musisz je skonfigurować. Istnieją różne scenariusze obsługi połączeń w Bitrix24. Możesz na przykład wybrać sposób kierowania połączeń przychodzących i zapisywać je w CRM lub określić sposób obsługi połączeń w godzinach poza pracą. Informacje o tych i innych ustawieniach znajdziesz poniżej.

Domyślnie dostęp do tych ustawień mają tylko administratorzy konta. Możesz skonfigurować uprawnienia dostępu, aby przyznać dostęp również zwykłym użytkownikom.
Uprawnienia dostępu do Telefonii Bitrix24

Jak skonfigurować numery

Aby skonfigurować numer wynajmowany lub SIP PBX,

  1. Przejdź do CRM > Dodatki > Telefonia.

  2. W sekcji Połączenie kliknij Konfiguruj numery.

  3. Z listy rozwijanej wybierz wynajmowany numer lub centralę PBX.

Lista ustawień dla wynajmowanego numeru i połączenia SIP jest inna.


Parametry połączenia

Określ wymagane parametry w tej sekcji, aby wykonywać i odbierać połączenia z centrali SIP PBX.
Podłącz centralę PBX w chmurze
Podłącz biurową centralę PBX


Przekierowanie połączeń przychodzących

W tej sekcji możesz skonfigurować trasowanie (routing) połączeń przychodzących. Wybierz trasowanie połączeń przychodzących:

  • Skieruj połączenie na numer wewnętrzny pracownika
  • Połączenie jest kierowane do IVR (menu głosowe)
  • Połączenie jest kierowane do osoby odpowiedzialnej określonej w CRM
  • Połączenie jest kierowane do grupy kolejki

Jak skonfigurować trasowanie (routing) połączeń


Numery PBX SIP

Przekazuj swoje numery SIP PBX za pomocą nagłówków i używaj ich w śledzeniu połączeń.Śledzenie połączeń to metoda śledzenia połączeń, która określa, z jakiego źródła reklam dzwonił klient.
Śledzenie połączeń: numery SIP PBX


Integracja systemu CRM

W tej sekcji wybierz odpowiedni scenariusz obsługi połączeń w CRM. Wybierz automatyczne lub ręczne tworzenie elementów CRM, skonfiguruj źródła numerów i określ scenariusze do zapisywania połączeń w CRM.
Integracja Telefonii z CRM


Nagrywanie i ocena

W tej sekcji możesz aktywować nagrywanie i transkrypcję rozmów oraz ocenę jakości usług.
Jak nagrywać rozmowy telefoniczne


Godziny pracy

Określ czas pracy Twojego numeru, w którym pracownicy będą mogli odbierać połączenia przychodzące. Wybierz także opcję obsługi połączeń poza godzinami pracy: pocztę głosową, przekierowanie połączeń lub automatyczne zakończenie połączeń.
Ustawienia czasu dla numerów telefonów


Inne

W tej sekcji ustawień możesz określić numer do przekierowania dla SIP PBX oraz numer rezerwowy, na który zostanie przekierowane połączenie w przypadku problemów technicznych.
Inne ustawienia Telefonii


Muzyka i dźwięki

Używaj różnych melodii dla różnych scenariuszy przetwarzania połączeń. Wybierz melodię powitania i dźwięk, który będzie odtwarzany, gdy Twoi klienci będą czekać na odpowiedź lub oceniać jakość obsługi. Prześlij własne nagranie, aby poinformować klientów, że dzwonią poza godzinami pracy.
Jak skonfigurować melodie w Telefonii


Odłącz numer

Jeśli nie chcesz już korzystać z wynajmowanego numeru, wyłącz go w tej sekcji.
Odłącz wynajmowany numer


W skrócie
  • Skonfiguruj wynajmowany numer lub SIP PBX, aby efektywnie korzystać z niego w Bitrix24. Domyślnie dostęp do tych ustawień mają tylko administratorzy konta, ale możesz przyznać dostęp także zwykłym użytkownikom.
  • Dostępne są ustawienia nagrywania i oceniania rozmów, integracji Telefonii z CRM, kierowania połączeń przychodzących, konfigurowania godzin pracy, melodii powitalnych i tak dalej.
  • Jeśli nie potrzebujesz już wynajmowanego numeru, możesz go w każdej chwili odłączyć.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak skonfigurować przekierowanie połączeń Jak nagrywać rozmowy telefoniczne Jak skonfigurować melodie w Telefonii Ustawienia czasu dla numerów telefonów Inne ustawienia Telefonii Połączenia przychodzące: wewnętrzny błąd serwera