Możesz podłączyć swój numer do Bitrix24 na dwa sposoby:
- przez biurową lub chmurową centralę PBX za pomocą SIP Connector SIP Connector to moduł oprogramowania, który kieruje połączenia wychodzące i przekierowane z Bitrix24 do centrali SIP PBX. Jest potrzebny do działania chmurowej i biurowej centrali PBX.
- za pomocą aplikacji REST Aplikacja Telefonii REST to gotowa integracja do pracy z połączeniamiprzez REST API. Telefonii
Istnieją różnice w działaniu aplikacji SIP PBX i REST.
Instalacja i konfiguracja
Podłączenie centrali PBX przez SIP Connector. Uzyskaj od dostawcy informacje o połączeniu: adres serwera, login i hasło. Utwórz połączenie PBX w Bitrix24 w sekcji Telefonia > Połączenie.
Jak wybrać i podłączyć centralę SIP PBX w Bitrix24
Aplikacja REST. Aplikacja to gotową integrację REST do pracy z połączeniami. Zainstaluj aplikację z katalogu Bitrix24 Market w sekcji Telefonia > Połączenie > Integracje Telefonii. Aby pracować z połączeniami, skonfiguruj aplikację zgodnie z instrukcjami twórcy.
Podłącz SIP PBX za pomocą REST API
Płatność
Podłączenie centrali PBX przez SIP Connector. Za połączenia wychodzące i przychodzące płacisz operatorowi centrali PBX, nie musisz doładowywać konta w Bitrix24. Aby przetestować połączenia wychodzące i przekierowania w Bitrix24, dostępnych jest 60 darmowych minut. Po wygaśnięciu darmowych minut należy zakupić licencję SIP Connector, która umożliwia dalszą pracę z połączeniami wychodzącymi i przekierowaniem połączeń.
Czym jest SIP Connector
Aplikacja REST. Za połączenia płacisz dostawcy systemu telefonicznego; nie jest konieczne doładowywanie konta Telefonii w Bitrix24.
Jak znaleźć i zainstalować aplikacje Bitrix24 Market
Funkcjonalność
Podłączenie centrali PBX przez SIP Connector. Dostępne są wszystkie możliwości Telefonii Bitrix24: nagrywanie połączeń, przekierowywanie itd. Możesz wykonywać i odbierać połączenia:
- przez przeglądarkę i aplikację desktopową,
- aplikację mobilną,
- za pomocą aparatu telefonicznego.
Aplikacja REST. Ruch głosowy i trasowanie połączeń odbywa się po stronie centrali PBX. Skraca to czas połączenia i poprawia jakość połączeń.
Telefonia REST posiada prawie wszystkie narzędzia Telefonii. Skontaktuj się ze wsparciem aplikacji w sprawie dostępności konkretnego narzędzia. Większość aplikacji REST obsługuje:
- nagranie połączeń,
- oddzwonienie,
- ocenę rozmowy,
- powiązanie numeru ze źródłem w CRM.
Dla aplikacji REST niedostępne są następujące funkcje:
- połączenia w przeglądarce, komputerze stacjonarnym lub aplikacji mobilnej Bitrix24. Do wykonywania połączeń używaj telefonu lub softphone'a. Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat połączenia, skontaktuj się ze wsparciem aplikacji.
- automatyczne połączenie informacyjne w Marketingu CRM.
- transkrypcja połączeń.
Jak nagrywać rozmowy telefoniczne
Jeśli aplikacja nie działa poprawnie, skontaktuj się z twórcą integracji.
Wsparcie dla aplikacji z Bitrix24.Market
Zgodność
Możesz podłączyć i używać zarówno SIP PBX, jak i aplikacji REST. Jednak nie zalecamy łączenia jednego numeru zarówno przez REST, jak i SIP - będzie to prowadzić do błędów podczas wykonywania połączeń: dublowanie połączeń w szczegółach połączeń, brak przycisku Odbierz dla połączenia przychodzącego itp.
- Możesz podłączyć swój numer do Bitrix24 na dwa sposoby: przez biurową lub chmurową centralę PBX za pomocą SIP Connector i za pomocą aplikacji REST.
- Aby podłączyć centralę SIP PBX w Bitrix24, musisz podać swój login, hasło i adres serwera. Dane te udostępnia dostawca centrali PBX. Aby podłączyć telefonię REST, zainstaluj aplikację z Bitrix24 Market.
- Za połączenia wychodzące i przychodzące płacisz dostawcy centrali PBX, nie musisz doładowywać konta w Bitrix24. Aby przetestować połączenia wychodzące i przekierowania w Bitrix24, dostępnych jest 60 darmowych minut. Po wygaśnięciu darmowych minut należy zakupić licencję SIP Connector. W przypadku aplikacji REST za połączenia płacisz dostawcy systemu telefonicznego; nie jest konieczne doładowywanie konta Telefonii w Bitrix24.
- Wszystkie możliwości Telefonii Bitrix24 są dostępne dla SIP PBX. Możliwości Telefonii REST zależą od dostawcy lub twórcy aplikacji.
- Możesz podłączyć i używać zarówno SIP PBX, jak i aplikacji REST. Jednak nie zalecamy łączenia jednego numeru zarówno przez REST, jak i SIP - będzie to prowadzić do błędów podczas wykonywania połączeń.
Polecane artykuły: