Narzędzie e-Podpis w HR Bitrix24 umożliwia podpisywanie dokumentów wewnątrz firmy w dziale HR. Zarówno pracodawcy, jak i pracownicy mogą podpisywać dokumenty za pomocą zwykłego podpisu elektronicznego (SES).
Przeczytaj Warunki, aby zrozumieć konsekwencje korzystania z narzędzia e-Podpis w HR w Twoim konkretnym przypadku.
e-Podpis w HR: Warunki korzystania
Jak korzystać z narzędzia e-Podpis Bitrix24 w HR
Usługa e-Podpis Bitrix24 w HR będzie automatycznie dostępna jako metoda podpisywania dokumentów.
Rodzaje podpisów
Obowiązujące prawo może wymagać podpisania umowy o kontaktach elektronicznych z pracownikiem przed rozpoczęciem procesu elektronicznego podpisywania dokumentów.
Proces podpisywania dokumentu wygląda następująco:
- Przedstawiciel firmy (podpisujący) otrzyma na czacie powiadomienie o konieczności podpisania dokumentu. Kliknij link, aby podpisać dokument zwykłym podpisem elektronicznym (SES).
- Odbiorca otrzyma powiadomienie na czacie Bitrix24, że dokument wymaga podpisu. Dokument można podpisać od razu bez konieczności uzyskiwania certyfikatu podpisu.
- Gdy wszystkie strony podpiszą dokument, można go pobrać na czacie lub na stronie profilu osobistego. Bitrix24 nie ponosi odpowiedzialności za bezpieczeństwo Twoich dokumentów. Gdy wszystkie strony podpiszą dokument, pobierz go na swój komputer.
- Narzędzie e-Podpis w HR Bitrix24 umożliwia podpisywanie dokumentów wewnątrz firmy w dziale HR.
- Zarówno pracodawcy, jak i pracownicy mogą podpisywać dokumenty za pomocą zwykłego podpisu elektronicznego (SES).
- Przeczytaj Warunki, aby zrozumieć konsekwencje korzystania z narzędzia e-Podpis w HR w Twoim konkretnym przypadku.