Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Obliczanie zysku

Reguły automatyzacji mogą wykonywać różne operacje matematyczne. W tym artykule dowiesz się, jak zautomatyzować proces obliczania zysku, korzystając z reguł automatyzacji.


Utwórz i skonfiguruj pola niestandardowe Zysk i Wydatki

Utwórz pola
  1. Przejdź do Ustawień CRM,
  2. Otwórz sekcję Ustawienia formularzy i raportów,
  3. Wybierz Pola dodatkowe.
  4. Kliknij przycisk Dodaj pole, aby utworzyć pola niestandardowe dla deali.
  5. Utwórz dwa pola niestandardowe. Nazwij je Wydatki i Zysk. Wybierz typ Liczba dla obu tych pól.
    Pola niestandardowe w CRM

Dodaj pola do deali. Dodaj nowy deal i otwórz go. W sekcji O dealu kliknij Wybierz pole > dodaj utworzone pola niestandardowe Zysk i Wydatki.

Skonfiguruj pola
  1. Kliknij ikonę koła zębatego obok pola Wydatki i wybierz Konfiguruj.
  2. Zaznacz pole jako wymagane, zaczynając od drugiego etapu. Zapisz zmiany.
    Wymagane pola w CRM

Skonfiguruj regułę automatyzacji

  1. Przejdź do sekcji Automatyzacja,
  2. Dodaj regułę automatyzacji Modyfikuj pozycję do drugiego etapu deala,
  3. Usuń pole Nazwa,
  4. Wybierz pole Zysk.
  5. Wpisz = w polu Zysk > kliknij przycisk menu (...) obok pola > kliknij Deale > Przychód.
  6. Następnie wpisz minus - i wybierz z menu (...) pole Wydatki.
    Reguły automatyzacji w CRM

Jak to działa

  1. Po utworzeniu deala dodaj produkty wybrane przez klienta.
  2. Przenieś deal do drugiego etapu i dodaj informacje o wydatkach.
  3. Reguła automatyzacji zostanie uruchomiona, a pole Zysk otrzyma wartość.

Raport zysków

Możesz utworzyć raport dla tych pól.

  1. Przejdź do sekcji Raporty > kliknij Dodaj raport.
  2. Dodaj pola Wydatki i Zysk. Zapisz zmiany.

Raport będzie wyświetlał dane z pól niestandardowych Zysk i Wydatki.
Kreator raportów w CRM


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Wyzwalacze CRM Reguły w CRM: Powtarzalna sprzedaż Reguły w CRM: automatyzacja workflow Więcej o regułach automatyzacji: Zmień osobę odpowiedzialną Jak usunąć regułę lub wyzwalacz w CRM Reguła Wygeneruj kod QR i wyzwalacz Skanuj kod QR Wyzwalacze w CRM: komunikacja z klientem Więcej o regułach: dodaj do listy wyjątków Reguły w CRM: Informacje o kliencie Więcej o wyzwalaczach: Otwarto dokument