Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Wolne terminy CRM

Wolne terminy w CRM to narzędzie dla pracowników, którzy pracują z klientami. Wyślij do klienta harmonogram swojego kalendarza z formularza deala, a on wybierze wolny dzień i godzinę na spotkanie.

Aby używać w CRM narzędzia Wolne terminy, w Centrum Kontaktowym podłącz kanał do wysyłania wiadomości SMS. Na przykład podłącz Twilio lub znajdź rozwiązanie w Bitrix24 Market.
Integracja z Twilio
Bitrix24 Market

Jak skonfigurować zakres terminów

  1. W formularzu deala kliknij Terminy.
  2. Wybierz dni tygodnia i godziny, w których będą dostępne terminy do rezerwacji. Na przykład możesz wybrać swój harmonogram pracy: od poniedziałku do piątku od 9 do 18. Wybierz przedział czasowy, który będzie dostępny do rezerwacji.

Jeśli w formularzu deala wskazano kilka kontaktów, wybierz odpowiedniego odbiorcę. W tym celu przejdź do Ustawień terminów (⚙️) > Odbiorca.


Jak zaprosić współpracowników na spotkanie z klientem

Zaproś współpracowników na spotkanie z klientami. Harmonogram terminów będzie uwzględniał zajętość wszystkich uczestników spotkania. Kliknij (+) i wybierz pracowników z listy.


Jak wysłać harmonogram do klienta

Po skonfigurowaniu harmonogramu kliknij Wyślij link. Narzędzie automatycznie utworzy link do Twojego kalendarza i wyśle ​​go do klienta przez SMS na numer podany w formularzu.

Możesz również Skopiować link do harmonogramu i wysłać go do klienta w dowolny wygodny sposób. Link będzie aktywny przez 7 dni. Klient będzie mógł ponownie przejść do niego i ponownie wybrać wolny termin w twoim harmonogramie.

Aby sprawdzić, jak klienci widzą twój harmonogram, wklej skopiowany link w przeglądarce.

Utworzone przez klienta wydarzenie automatycznie pojawi się w twoim kalendarzu Bitrix24 i w formularzu CRM jako Aktywność. Możesz edytować wydarzenie: zmienić nazwę, dodać salę konferencyjną i zaprosić na spotkanie współpracownika.


Jak anulować wydarzenie z klientem

Zmiana daty i godziny wydarzenia nie jest możliwa, ale można anulować spotkanie. W tym celu w Aktywności w CRM kliknij Trzy kropki (...) > Anuluj spotkanie. Klient otrzyma powiadomienie o anulowaniu wydarzenia.

Każde działanie klienta będzie odzwierciedlone na osi czasu w formularzu elementu CRM.

Do zorganizowania wydarzenia online oferujemy narzędzie Wideokonferencje Bitrix24.
Wideokonferencje


W skrócie
  • Wolne terminy w CRM to narzędzie do planowania spotkań z klientami.
  • Wyślij do klienta harmonogram swojego kalendarza z formularza deala, a on wybierze wolny dzień i godzinę na spotkanie.
  • Utworzone przez klienta wydarzenie automatycznie pojawi się w twoim kalendarzu Bitrix24 i w formularzu CRM jako Aktywność.
  • Każde działanie klienta będzie odzwierciedlone na osi czasu w formularzu elementu CRM.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak zmieniła się praca z produktami w leadach i dealach Aktualizacja danych klienta w formularzu CRM Pole "Klient" w formularzu deala/leadu Jak dostosować pozycje menu w formularzu elementu CRM Filtry w formularzach elementów CRM Formularz elementu CRM: możliwości i ustawienia Adres Google Maps w Bitrix24 CRM Widok Kalendarz dla leadów i deali Mapy w adresach CRM