Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Importuj powiązane elementy do CRM

Z tego artykułu dowiesz się, jak importować powiązane kontakty i firmy, kontakty i deale.

Powiąż kontakt i firmę podczas importu

Najpierw zaimportuj firmy. Przejdź do sekcji CRM > Klienci > Firmy. Kliknij ikonę ustawień i wybierz Importuj firmy.

Importuj do Bitrix24.CRM

Przygotuj plik danych. Pobierz szablon z pola Importuj przykładowy plik i wprowadź informacje o firmach.

Gdy plik będzie gotowy, prześlij go do pola Plik danych. Określ Separator kolumn i kliknij Następnie.

W sekcji Skonfiguruj mapowanie pól pole Nazwa firmy musi być zgodne z polem CRM o tej samej nazwie.

Skonfiguruj kontrolę duplikatów i przejdź do ostatniego kroku. Kliknij Następnie, aby zakończyć import.

Następnie wprowadź informacje o kontaktach. Upewnij się, że dodano imię i nazwisko. Możesz również dodać dodatkowe pola do pliku, które odnoszą się do kontaktów, aby plik zawierał wszystkie informacje o kliencie.

Aby zaimportować kontakty, przejdź do sekcji CRM > Klienci > Kontakty. Kliknij przycisk ustawień i wybierz Import niestandardowego CSV.

Prześlij plik z firmami do pola Plik danych i kliknij Następnie.

Skonfiguruj mapowanie pól. Pole Nazwa firmy musi zgadzać się z polem Firma. Upewnij się, że dodałeś wszystkie pola z kontaktów do pól w CRM.

Wybierz działanie z duplikatami i zakończ import.

Kontakty i firmy zostaną automatycznie powiązane ze sobą.


Powiąż kontakt i deal podczas importu

Pobierz szablon pliku z sekcji Kontakty > Import niestandardowego CSV, wprowadź wszystkie dane i zaimportuj je do kontaktów.
Importuj do Bitrix24.CRM

Przejdź do sekcji CRM > Deale. Kliknij ikonę ustawień i wybierz Import deala.

Aby system rozpoznał kontakt podczas importu deali, musisz wypełnić niektóre pola. Jeśli Twój system CRM nie ma jeszcze kontaktów, sprawdź, czy kolumny Imię i Nazwisko są wypełnione w pliku.

Następnie wprowadź informacje o dealach do pliku. Szczególnie ważne jest, aby określić nazwę deala, ponieważ to pole jest wymagane, a bez niego import się nie odbędzie.

Na stronie Skonfiguruj mapowanie pól wybierz pole Kontakt dla pola Imię, Nazwisko. Następnie skonfiguruj kontrolę duplikatów i zakończ import. Import powiązanych firm i deali odbywa się w ten sam sposób.


W skrócie

  • Najpierw zaimportuj firmy. Przejdź do sekcji CRM > Klienci > Firmy. Kliknij ikonę ustawień i wybierz Importuj firmy.
  • Następnie wprowadź informacje o kontaktach. Upewnij się, że dodano imię i nazwisko. Możesz również dodać dodatkowe pola do pliku, które odnoszą się do kontaktów, aby plik zawierał wszystkie informacje o kliencie.
  • Aby zaimportować kontakty, przejdź do sekcji CRM > Klienci > Kontakty. Kliknij przycisk ustawień i wybierz Import niestandardowego CSV.

Polecane artykuły:

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Działania grupowe w CRM Firmy Wyszukiwanie elementów CRM za pomocą filtra Jak ograniczyć widoczność pól niestandardowych w CRM Wybierz domyślny kraj dla pola Telefon Profil klienta/firmy w CRM Połączenia między firmami a kontaktami Usunięcie elementów CRM Automatyczne łączenie duplikatów w CRM Jak zaimportować powiązane elementy do CRM