Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Wyszukiwanie na osi czasu w elemencie CRM

Oś czasu w formularzu elementu CRM wyświetla działania związane z dealem, klientem lub leadem: połączenia telefoniczne, zadania, e-maile, spotkania i inne. Możesz sprawdzić, czy wysłałeś fakturę do klienta oraz jakie były ustalenia dotyczące ceny. Aby szybko odnaleźć potrzebne rekordy, użyj wyszukiwania i filtrów.

Otwórz formularz leadu, deala lub innego elementu CRM i kliknij Filtr.

Aby znaleźć potrzebne informacje, możesz:


Wyszukiwanie po wartości

Wpisz słowo lub frazę w polu wyszukiwania, aby znaleźć rekordy zawierające ten tekst. Na przykład wpisanie „faktura” wyświetli komentarze, zadania lub e-maile, w których wspomniano to słowo, ale nie pokaże elementu faktura.

1. Kliknij Filtrowanie i wyszukiwanie.
2-3. Wpisz wartość i kliknij ikonę lupy.


Wyszukiwanie za pomocą filtrów

Aby szybko znaleźć potrzebne informacje na osi czasu, użyj filtrów. W formularzu elementu CRM dostępne są filtry według typów wydarzeń wyświetlanych na osi czasu. Na przykład możesz znaleźć wszystkie zadania lub e-maile powiązane z dealem.

Jeśli standardowe filtry są niewystarczające, stwórz własne. Na przykład, aby znaleźć wszystkie połączenia telefoniczne i konferencje Zoom powiązane z dealem w bieżącym kwartale.

  1. Kliknij Dodaj pole.
  2. Wybierz odpowiednie pola.
  3. Kliknij Znajdź.
Wybrany filtr zostanie zapisany dla tego formularza, a przy następnym otwarciu będzie aktywny.

Często używane filtry możesz zapisać, aby nie konfigurować ich ponownie. Na przykład filtr dla wiadomości SMS do konkretnego klienta.

1. Wybierz odpowiednie pola i określ ich wartości.
2. Kliknij Zapisz filtr.
3-4. Podaj nazwę filtra i kliknij Zapisz.

Zapisany filtr pojawi się we wszystkich formularzach tego typu elementów CRM, np. we wszystkich dealach.

Filtr możesz przenieść, ustawić jako domyślny, edytować lub usunąć. Aby to zrobić:

Kliknij Ustawienia (⚙️) i wybierz odpowiednią opcję:
przenieść — Przenieś filtr na liście,
ustawić — Ustaw jako filtr domyślny,
edytować — Edytuj filtr,
usunąć — Usuń filtr.


W skrócie

  • Na osi czasu formularza elementu CRM możesz szybko znaleźć potrzebne rekordy: połączenia, zadania, e-maile, spotkania i inne.
  • Otwórz formularz wybranego elementu CRM i kliknij Filtr.
  • Aby znaleźć informacje, wpisz wartość w polu wyszukiwania lub użyj filtrów.
  • Wybrany filtr zapisze się dla tego formularza, a przy następnym otwarciu będzie aktywny.
  • Często używane filtry możesz zapisać, aby nie konfigurować ich ponownie.
  • Zapisany filtr pojawi się we wszystkich formularzach tego typu elementów CRM, np. we wszystkich dealach w CRM.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Utwórz formularz do rejestracji klientów na usługi Zmień motyw tła w Bitrix24 Bitrix24 Space Importuj szczegóły kontaktu i firmy Nowy formularz do szybkiego tworzenia zadań Zespoły wielofunkcyjne Nowy interfejs Space+ Rezerwacja online: Jak dostosować szablony wiadomości dla klientów Jak dodać dział do czatu lub kanału w Bitrix24 Mój kalendarz