Cel sprzedażowy jest narzędziem rozwoju firmy, które pomaga zaplanować przepływ pieniędzy do firmy i kontrolować wydajność pracowników.
Jak utworzyć cel sprzedażowy w Bitrix24?
Przejdź do sekcji CRM> Więcej> Start.
Kliknij skonfiguruj cel sprzedażowy, aby otworzyć ustawienia.
Wybierz okres, w którym chcesz zrealizować cel sprzedażowy: miesiąc, kwartał, półrocze lub rok.
Wybierz cel sprzedażowy: łączną kwotę lub liczbę udanych deali.
Wybierz widok celu sprzedażowego: według pracowników, lejków lub całej firmy.
Określ cel. Aby dodać pracowników, kliknij Dodaj więcej. Zapisz zmiany.
Masz określony cel sprzedażowy. Teraz możesz ocenić, jak efektywnie radzi sobie firma i poszczególni pracownicy.
Możesz zezwolić lub zabronić określonym pracownikom przeglądania i edycji celu sprzedażowego.
Uprawnienia dostępu do celu sprzedażowego możesz skonfigurować w sekcji CRM> Ustawienia> Uprawnienia dostępu.
Potrzebuję więcej informacji do analityki, gdzie mogę je znaleźć?
Dodaj kolejny cel sprzedażowy. W pierwszym przypadku określiliśmy cel sprzedażowy dla pracowników. W drugim przypadku określimy cel dla całej firmy.
Kliknij Dodaj raport> Deal> Cel sprzedażowy.
Wybierz widok celu sprzedażowego dla całej firmy:
Teraz możesz jednocześnie śledzić wydajność poszczególnych pracowników i całej firmy. Jest to wygodne, jeśli w sprzedaż zaangażowanych jest kilka działów lub duża liczba pracowników.