Śledzenie połączeń pomaga ocenić liczbę połączeń odebranych z różnych kanałów marketingowych. Analizuj wyniki i koryguj swój budżet marketingowy.
Jak to działa
Ta opcja śledzi ścieżkę klienta przy użyciu różnych numerów telefonów. Każdy numer jest przypisany do konkretnego kanału marketingowego lub klienta.
Istnieją dwa rodzaje śledzenia połączeń:
- Statyczny. Każdy kanał marketingowy ma przypisany unikalny numer telefonu. Na przykład, jeden numer telefonu jest umieszczony na billboardzie, a inny jest używany w reklamie telewizyjnej.
Jeśli klient zadzwoni pod pierwszy numer telefonu, oznacza to, że zobaczył billboard.
- Dynamiczny. Każdy odwiedzający stronę internetową widzi unikalny numer telefonu. System automatycznie zamienia numery telefonów.
Metodę tę można stosować wyłącznie w przypadku marketingu internetowego.
Bitrix24 wykorzystuje statyczne śledzenie połączeń. Statyczne śledzenie połączeń lepiej pasuje do potrzeb małych i średnich firm, ponieważ jest tańsze i działa nie tylko w marketingu internetowym, ale także w marketingu offline.
Jakich numerów telefonów można używać do śledzenia połączeń
W Bitrix24 możesz wynająć pakiety 5 lub 10 numerów telefonów. Możliwe jest również używanie własnych numerów, które zostały zakupione od dowolnego dostawcy.
Jak przypisać numer telefonu do źródła
- Przejdź do CRM,
- Otwórz sekcję Analityka,
- Kliknij Sales Intelligence,
- Wybierz Śledzenie połączeń.
- Dodaj numer telefonu.
Kiedy klient zadzwoni pod określony numer, ten numer zostanie wyświetlony w polu Podróż klienta w CRM. Zobaczysz, który kanał marketingowy działa najlepiej.
- Śledzenie połączeń pomaga ocenić liczbę połączeń odebranych z różnych kanałów marketingowych. Analizuj wyniki i koryguj swój budżet marketingowy.
- Śledzenie połączeń śledzi ścieżkę klienta przy użyciu różnych numerów telefonów. Każdy numer jest przypisany do konkretnego kanału marketingowego lub klienta.
- Bitrix24 wykorzystuje statyczne śledzenie połączeń.
- Przypisz numer telefonu do kanału marketingowego w sekcji CRM > Analityka > Sales Intelligence > Śledzenie połączeń.
- Kiedy klient zadzwoni pod określony numer, ten numer zostanie wyświetlony w polu Podróż klienta w CRM. Zobaczysz, który kanał marketingowy działa najlepiej.