Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Śledzenie Połączeń

Śledzenie Połączeń to narzędzie do śledzenia źródeł klientów, które pomaga ocenić, ile połączeń masz z każdego źródła (kanał marketingowy). Przeanalizuj wyniki i w razie potrzeby skoryguj budżet marketingowy.

Śledzenie połączeń jest dostępne dla wszystkich subskrybentów planów komercyjnych.

Jak to działa?

Śledzenie Połączeń obserwuje ścieżkę klienta za pomocą różnych numerów telefonów. Każdy numer jest przypisany do określonego kanału marketingowego lub klienta.

Istnieją dwa rodzaje Śledzenia Połączeń:

  • Statyczne - do każdego kanału marketingowego przypisany jest unikalny numer telefonu. Na przykład na billboardzie znajduje się jeden numer telefonu, a drugi numer jest wykorzystywany w reklamie telewizyjnej.
  • Jeśli klient zadzwoni na pierwszy numer telefonu, wiesz, że klient zobaczył billboard.

  • Dynamiczne - każdy odwiedzający witrynę widzi unikalny numer telefonu. System automatycznie zmienia numery telefonów.
  • Ta metoda może być używana tylko w marketingu online.

Bitrix24 używa statycznego śledzenia połączeń. Statyczne śledzenie połączeń lepiej pasuje do małych i średnich firm, ponieważ jest tańsze i działa nie tylko w marketingu online, ale także w marketingu tradycyjnym.

Jakie numery telefoniczne można wykorzystać do śledzenia połączeń?

Wypożyczenie numerów telefonicznych wkrótce będzie dostępne.

W Bitrix24 możesz wypożyczyć pakiety 5 lub 10 numerów telefonicznych.

Cena numerów telefonicznych zależy od kraju i miasta.

Możesz również używać własnych numerów telefonicznych od dowolnego dostawcy.

Jak przypisać numer telefonu do źródła?

Otwórz sekcję Sales Intelligence> Śledzenie połączeń.

Na przykład przypiszmy numer telefonu do Instagrama.

Dodaj ten numer telefonu do opisu konta na Instagramie lub do posta na Instagramie. Po otrzymaniu połączenia z tego numeru zostanie ono wyświetlone w polu Ścieżka klienta w CRM.

Pole Ścieżka klienta wyświetli historię działań z klientem.

Na przykład klient widzi Twoją reklamę na Facebooku> przechodzi do Twojej witryny> widzi numer telefonu> dzwoni do Ciebie> omawia szczegóły z menedżerem> menedżer dodaje nowy deal do CRM.

Sales Intelligence pozwala obserwować ścieżkę klienta - od pierwszego działania do deala.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Sales Intelligence w Bitrix24