top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Śledzenie Połączeń

Śledzenie Połączeń to narzędzie do śledzenia źródeł klientów, które pomaga ocenić, ile połączeń masz z każdego źródła (kanał marketingowy). Przeanalizuj wyniki i w razie potrzeby skoryguj budżet marketingowy.

Śledzenie połączeń jest dostępne dla subskrybentów planów Standard i Professional.

Jak to działa?

Śledzenie Połączeń obserwuje ścieżkę klienta za pomocą różnych numerów telefonów. Każdy numer jest przypisany do określonego kanału marketingowego lub klienta.

Istnieją dwa rodzaje Śledzenia Połączeń:

  • Statyczne - do każdego kanału marketingowego przypisany jest unikalny numer telefonu. Na przykład na billboardzie znajduje się jeden numer telefonu, a drugi numer jest wykorzystywany w reklamie telewizyjnej.
  • Jeśli klient zadzwoni na pierwszy numer telefonu, wiesz, że klient zobaczył billboard.

  • Dynamiczne - każdy odwiedzający witrynę widzi unikalny numer telefonu. System automatycznie zmienia numery telefonów.
  • Ta metoda może być używana tylko w marketingu online.

Bitrix24 używa statycznego śledzenia połączeń. Statyczne śledzenie połączeń lepiej pasuje do małych i średnich firm, ponieważ jest tańsze i działa nie tylko w marketingu online, ale także w marketingu tradycyjnym.

Jakie numery telefoniczne można wykorzystać do śledzenia połączeń?

Wypożyczenie numerów telefonicznych wkrótce będzie dostępne.

W Bitrix24 możesz wypożyczyć pakiety 5 lub 10 numerów telefonicznych.

Cena numerów telefonicznych zależy od kraju i miasta.

Możesz również używać własnych numerów telefonicznych od dowolnego dostawcy.

Jak przypisać numer telefonu do źródła?

Otwórz sekcję Sales Intelligence> Śledzenie połączeń.

Na przykład przypiszmy numer telefonu do Instagrama.

Dodaj ten numer telefonu do opisu konta na Instagramie lub do posta na Instagramie. Po otrzymaniu połączenia z tego numeru zostanie ono wyświetlone w polu Ścieżka klienta w CRM.

Pole Ścieżka klienta wyświetli historię działań z klientem.

Na przykład klient widzi Twoją reklamę na Facebooku> przechodzi do Twojej witryny> widzi numer telefonu> dzwoni do Ciebie> omawia szczegóły z menedżerem> menedżer dodaje nowy deal do CRM.

Sales Intelligence pozwala obserwować ścieżkę klienta - od pierwszego działania do deala.


To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane