Sales Intelligence umożliwia wykorzystanie w witrynie różnych numerów telefonów lub adresów e-mail dla różnych źródeł ruchu.
Jak to działa
Skonfiguruj parametry UTM dla źródeł ruchu. Najpierw skonfiguruj parametry UTM dla źródeł ruchu. Na przykład, jeśli masz stronę na Facebooku, dodaj link do swojej witryny ze specjalnym parametrem UTM do danych kontaktowych.
Podłącz źródła ruchu i ustaw parametry UTM
Twoja witryna musi zawierać blok z Twoim numerem telefonu i adresem e-mail. Informacje te mogą się różnić w zależności od źródła ruchu używanego do śledzenia ruchu klientów w Twojej witrynie.
Przypisz numery telefonów i adresy e-mail do źródeł ruchu. Teraz przypisz numery telefonów i adresy e-mail do źródeł ruchu.
Przypisz numery telefonów i adresy e-mail do źródeł ruchu
Na przykład, przypisz do strony na Facebooku specjalny adres e-mail. Przejdź do CRM > Analityka > Sales Intelligence > E-mail.
Dodaj adresy e-mail i przypisz jeden do Facebooka i zapisz zmiany.
Połącz swoją witrynę z Sales Intelligence. Przejdź do CRM > Analityka > Sales Intelligence > Własna witryna.
Podaj adres swojej witryny i kliknij opcję Przetestuj witrynę.
Jeśli Twoja witryna internetowa zawiera widżet witryny Bitrix24 lub formularz internetowy CRM, zostanie ona podłączona automatycznie. W przypadku innych witryn dodaj specjalny kod przed tagiem zamykającym /body
.
Jeśli numer telefonu nie zostanie zamieniony, sprawdź następujące elementy:
- Upewnij się, że numery na stronie i w ustawieniach źródła Własna witryna są zgodne.
- Sprawdź kod strony. Powinien być sformatowany zgodnie z przykładem.
Bitrix24 automatycznie wykrywa wszystkie numery telefonów i adresy e-mail na stronie internetowej. Tutaj możesz podać dodatkowe numery lub adresy e-mail. Aby kontynuować, kliknij przycisk Wyświetl w witrynie.
Na górze znajduje się specjalny pasek narzędzi. Pierwsza lista pokazuje wszystkie wykryte adresy e-mail i numery telefonów. Na przykład wybierz adres e-mail, aby zobaczyć jego lokalizację w witrynie.
Druga lista pokazuje, jak strona wygląda dla odwiedzających z różnych źródeł, takich jak Facebook czy Instagram. Jak widać, adres e-mail zmienia się automatycznie w zależności od źródła.
Sprawdź ustawienia. Kiedy klient kliknie link do Twojej witryny na Facebooku, zobaczy przypisany adres e-mail. Jeśli wyśle wiadomość e-mail, Bitrix24 wykryje, że klient pochodzi z Facebooka i wyświetli ścieżkę Facebook > E-mail w sekcji Podróż klienta.
- Sales Intelligence umożliwia wykorzystanie w witrynie różnych numerów telefonów lub adresów e-mail dla różnych źródeł ruchu.
- Skonfiguruj parametry UTM i przypisz dane kontaktowe do podłączonych źródeł ruchu.
- Połącz swoją witrynę z Sales Intelligence, a Bitrix24 automatycznie przypisze numery do różnych źródeł ruchu i będzie śledzić te dane w Twojej witrynie.