Możesz przypisać numery telefonów do źródeł ruchu w Sales Intelligence> Śledzenie połączeń.
Możesz dodać numer ręcznie, klikając przycisk Dodaj numer.
Nie wszyscy dostawcy telefonii i numery telefonów obsługują śledzenie połączeń, dlatego musisz upewnić się, że dodany numer obsługuje tę funkcję.
Jak to działa?
Kliknij dowolny dodany numer, aby przejść do strony sprawdzania numeru.
Możesz sprawdzić numer ręcznie lub poczekać na połączenia przychodzące od klientów (w tym przypadku sprawdzanie numeru odbywa się automatycznie).
Aby sprawdzić numer ręcznie, wprowadź numer telefonu w odpowiednim polu.
Kliknij przycisk Rozpocznij sprawdzanie i nawiąż połączenie z określonego numeru na numer, który chcesz sprawdzić.
Poczekaj na pierwszy dzwonek i rozłącz się. Jeśli numer obsługuje śledzenie połączeń, zobaczysz komunikat:
Pomyślnie sprawdzone numery zostaną oznaczone zieloną kropką: