Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Sprawdź obsługę śledzenia połączeń

Możesz przypisać numery telefonów do źródeł ruchu w Sales Intelligence> Śledzenie połączeń.

Czytaj więcej: Śledzenie połączeń

Możesz dodać numer ręcznie, klikając przycisk Dodaj numer.

Nie wszyscy dostawcy telefonii i numery telefonów obsługują śledzenie połączeń, dlatego musisz upewnić się, że dodany numer obsługuje tę funkcję.

Jak to działa?

Kliknij dowolny dodany numer, aby przejść do strony sprawdzania numeru.

Możesz sprawdzić numer ręcznie lub poczekać na połączenia przychodzące od klientów (w tym przypadku sprawdzanie numeru odbywa się automatycznie).

Aby sprawdzić numer ręcznie, wprowadź numer telefonu w odpowiednim polu.

Kliknij przycisk Rozpocznij sprawdzanie i nawiąż połączenie z określonego numeru na numer, który chcesz sprawdzić.

Poczekaj na pierwszy dzwonek i rozłącz się. Jeśli numer obsługuje śledzenie połączeń, zobaczysz komunikat:

Pomyślnie sprawdzone numery zostaną oznaczone zieloną kropką:


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo