Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Połącz źródła ruchu offline z Sales Intelligence

Sales Intelligence działa nie tylko ze źródłami ruchu online, ale także ze źródłami ruchu offline. Możesz na przykład wynająć billboard do reklamy w mieście i podać dane kontaktowe swojej firmy. Użyj Bitrix24 Sales Intelligence, aby zrozumieć, że klient dowiedział się o Twojej firmie z billboardu.

Aby podłączyć źródło ruchu offline,

  1. Przejdź do CRM,
  2. Otwórz sekcję Analityka,
  3. Wybierz Sales Intelligence,
  4. Kliknij Dodaj.

Nazwij źródło ruchu, podaj specjalny kod UTM i wybierz kolor.

Określ domeny linkujące. Leady i deale utworzone po odwiedzeniu podanych domen witryn zostaną dodane do statystyk tego źródła.

Jeśli Twoi klienci korzystają z AdBlocka, trybu incognito itp., domeny linkujące mogą nie być wyświetlane w ścieżce klienta jako źródło ruchu. Dlatego zalecamy używanie domen linkujących jako dodatku do parametrów UTM, a nie jako zamiennika.

Zapisz zmiany. Otwórz Śledzenie połączeń, dodaj numer telefonu i adres e-mail podany na billboardzie.
Przypisz numery telefonów i adresy e-mail do źródeł ruchu

Kiedy klient zadzwoni pod określony numer lub wyśle wiadomość e-mail na podany adres, Bitrix24 automatycznie określi Billboard jako źródło ruchu w polu Podróż klienta.


W skrócie
  • Sales Intelligence działa nie tylko ze źródłami ruchu online, ale także ze źródłami ruchu offline. Możesz na przykład wynająć billboard do reklamy w mieście i podać dane kontaktowe swojej firmy.
  • Aby podłączyć źródło ruchu offline, przejdź do Sales Intelligence i kliknij Dodaj. Nazwij źródło ruchu, podaj specjalny kod UTM, wybierz kolor i wprowadź domeny linkujące.
  • Otwórz Śledzenie połączeń, dodaj numer telefonu i adres e-mail podany na billboardzie.
  • Kiedy klient zadzwoni pod określony numer lub wyśle wiadomość e-mail na podany adres, Bitrix24 automatycznie określi Billboard jako źródło ruchu w polu Podróż klienta.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo