top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Analiza kosztów reklamy: Google Ads

W raportach Sales Intelligence możesz analizować koszt reklamy ze źródła Google Ads. Wcześniej w tych raportach można było wyświetlić tylko łączną kwotę. Teraz możesz ocenić skuteczność każdej kampanii reklamowej, zobaczyć, które grupy reklam zyskały więcej klientów i które słowa kluczowe naprawdę działają.

Aby korzystać z raportów Sales Intelligence, musisz podłączyć źródła ruchu.

Jak to działa?

Przejdź do sekcji Sales Intelligence> kliknij Raporty.

Przejdź do sekcji ROI z reklam> kliknij źródło ruchu Google Ads.

W otwartym suwaku zobaczysz listę kampanii reklamowych i ich statystyki.

Kliknij nazwę kampanii, aby wyświetlić skuteczność grupy reklam.

W raporcie znajdziesz informacje o swoich reklamach. Możesz oszacować, który z nich działa najlepiej i ile kosztują.

Aby uzyskać raport skuteczności słów kluczowych, wybierz reklamę z listy.

W tym raporcie możesz sprawdzić, jakie słowa kluczowe zostały użyte przez Twoich klientów, aby znaleźć Twoją reklamę w Internecie.

Dzięki raportowi ROI z reklam Google Ads możesz skonfigurować reklamy tak, aby pozyskać więcej klientów za mniej pieniędzy.


To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane