W raportach Sales Intelligence możesz analizować koszt reklamy ze źródła Google Ads. Wcześniej w tych raportach można było wyświetlić tylko łączną kwotę. Teraz możesz ocenić skuteczność każdej kampanii reklamowej, zobaczyć, które grupy reklam zyskały więcej klientów i które słowa kluczowe naprawdę działają.
Jak to działa?
Przejdź do sekcji Sales Intelligence> kliknij Raporty.
Przejdź do sekcji ROI z reklam> kliknij źródło ruchu Google Ads.
W otwartym suwaku zobaczysz listę kampanii reklamowych i ich statystyki.
Kliknij nazwę kampanii, aby wyświetlić skuteczność grupy reklam.
W raporcie znajdziesz informacje o swoich reklamach. Możesz oszacować, który z nich działa najlepiej i ile kosztują.
Aby uzyskać raport skuteczności słów kluczowych, wybierz reklamę z listy.
W tym raporcie możesz sprawdzić, jakie słowa kluczowe zostały użyte przez Twoich klientów, aby znaleźć Twoją reklamę w Internecie.
Dzięki raportowi ROI z reklam Google Ads możesz skonfigurować reklamy tak, aby pozyskać więcej klientów za mniej pieniędzy.