Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Przypisz menedżerów do leadów

W Bitrix24 możesz pozyskiwać leady za pomocą następujących narzędzi: Telefonia, Otwarte Kanały, Formularze internetowe CRM lub poczta internetowa.

Jednak ważne jest nie tylko pozyskanie leadu, ale również przypisanie odpowiedniej osoby odpowiedzialnej za lead czy nawet utworzenie kolejki pracowników do przetwarzania leadu.


Telefonia

Telefonia jest ważnym narzędziem pozyskiwania nowych klientów. Po skonfigurowaniu Telefonii każde połączenie przychodzące będzie zapisywane w CRM jako nowy lead.

Aby skonfigurować kolejkę osób odpowiedzialnych, które będą przetwarzać połączenia, przejdź do sekcji Telefonia> Połączenie kliknij przycisk Konfiguruj numery i wybierz numer, którego potrzebujesz.

W sekcji Przekierowanie połączeń przychodzących wybierz jedną lub więcej osób odpowiedzialnych oraz typ kolejki w polu Skieruj połączenie przychodzące do grupy kolejki> Ustawienia kolejkowania grupy.

Określ jednego lub więcej odpowiedzialnych pracowników, a także skonfiguruj dystrybucję.

Czytaj więcej: Kolejki w Telefonii.

Otwarte kanały

Otwarte kanały to narzędzie do gromadzenia wszystkich wiadomości klientów z sieci społecznościowych i komunikatorów w jednym czacie.

Aby skonfigurować kolejkę, w sekcji Centrum Kontaktowe otwórz dowolny kanał komunikacji> wybierz potrzebny kanał otwarty> kliknij Konfiguruj.

W sekcji Kolejka konsultantów możesz wybrać pracowników, którzy będą otrzymywać i przetwarzać wiadomości z otwartego kanału.

Czytaj więcej: Ustawienia otwartych kanałów.

Formularze internetowe CRM

Możesz utworzyć formularz internetowy CRM i dodać go do swojej witryny. Dane z formularza zostaną automatycznie przesłane do Bitrix24 CRM.

Aby przypisać pracownika do formularza internetowego CRM, przejdź do sekcji CRM> Dodatki> Formularze CRM, wybierz potrzebny formularz> kliknij Edytuj.

W sekcji Inne ustawienia> Odpowiedzialny określ co najmniej jednego pracownika odpowiedzialnego za przetwarzanie danych z tego formularza.


Poczta internetowa

Połącz swoją skrzynkę pocztową z Bitrix24 CRM, a wszystkie przychodzące wiadomości e-mail z nieznanych adresów będą zapisywane jako nowe leady.

Aby skonfigurować kolejkę, przejdź do sekcji Poczta> kliknij koło zębate> Ustawienia skrzynki pocztowej.

W sekcji Lead i kolejka dystrybucji kontaktów dodaj pracowników, którzy będą pracować z leadami.

Czytaj więcej: Podłącz skrzynkę pocztową.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo