top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Przypisz menedżerów do leadów

W Bitrix24 możesz otrzymywać leady za pomocą następujących narzędzi: Telefonia, Otwarte Kanały, Formularze internetowe CRM lub poczta internetowa.

Dowiedz się więcej: Jak dodać lead.

Jednak ważne jest nie tylko otrzymywanie nowych leadów. Musisz również poprawnie przypisać osobę odpowiedzialną za element.

Telefonia

Telefonia jest ważnym narzędziem otrzymywania nowych klientów. Po skonfigurowaniu Telefonii każde połączenie przychodzące będzie zapisywane w CRM jako nowy lead.

Aby skonfigurować kolejkę osób odpowiedzialnych, przejdź do sekcji Telefonia> kliknij przycisk Konfiguruj numery i wybierz numer, którego potrzebujesz.

W sekcji Przekierowanie połączeń przychodzących wybierz jedną lub więcej osób odpowiedzialnych oraz typ kolejki w polu Skieruj połączenie przychodzące do grupy kolejki> Ustawienia kolejkowania grupy.

Użyj ustawień kolejki, aby utworzyć nową grupę lub edytować istniejącą.

Wybierz użytkowników Bitrix24, którzy będą odbierać połączenia na ten numer. Następnie określ, w jaki sposób połączenia będą rozdzielane: równomiernie, według kolejności użytkowników lub jednocześnie do wszystkich odpowiedzialnych.

Dowiedz się więcej: Kolejki w Telefonii.

Otwarte kanały

Otwarte kanały komunikacji to narzędzie do gromadzenia wszystkich wiadomości klientów z sieci społecznościowych i komunikatorów internetowych w jednym czacie.

Aby skonfigurować kolejkę, w sekcji Centrum kontaktowe otwórz dowolny kanał komunikacji> wybierz żądany kanał otwarty> kliknij Konfiguruj:

W sekcji Kolejka możesz określić odpowiedzialnych pracowników, którzy będą otrzymywać zgłoszenia z kanałów komunikacji.

Dowiedz się więcej: Ustawienia Otwartych kanałów.

Formularze internetowe CRM

Możesz utworzyć formularz internetowy CRM i dodać go do swojej witryny. Dane z formularza zostaną automatycznie przesłane do Bitrix24 CRM.

Aby przypisać pracownika do formularza CRM, przejdź do sekcji CRM> Formularze CRM, wybierz żądany formularz> kliknij Edytuj:

Kliknij sekcję Inne ustawienia i dodaj wymaganych pracowników w polu Osoba odpowiedzialna.

Dowiedz się więcej: Dodaj formularz CRM do strony internetowej.

Poczta internetowa

Połącz swoją skrzynkę pocztową z CRM, a wszystkie przychodzące wiadomości e-mail z nieznanych adresów zostaną zapisane jako nowe leady.

Aby skonfigurować kolejkę, przejdź do sekcji Poczta> kliknij koło zębate> Ustawienia skrzynki pocztowej.

W sekcji Lead i kolejka dystrybucji kontaktów dodaj pracowników, którzy będą pracować z leadami.

Dowiedz się więcej: Integracja skrzynki pocztowej.

To pomogło
Dzięki :)
To nie pomogło
Przykro nam :(
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane
Komentarz