Oferta - to element CRM zawierający informacje o firmie, produktach i usługach oraz ofertę współpracy. To kolejny etap pracy z klientem po utworzeniu deala.
Możesz utworzyć ofertę z formularzu elementu CRM.
Jak utworzyć ofertę?
Główny sposób - utworzyć ofertę z formularza deala.
W takim przypadku produkty, kontakty i firmy związane z dealem zostaną przeniesione do oferty.
Możesz również utworzyć ofertę z odpowiedniej sekcji CRM lub z formularzu firmy i kontaktu.
Interfejs i możliwości ofert
Oferty mają dwa widoki: Kanban i Lista.
Wizualnie oferty są podobne do leadów i deali. Po lewej stronie znajdują się pola z informacjami o ofercie, a po prawej oś czasu, w której można planować działania.
W górnej części formularza znajdują się przyciski Działania i Dokument. Za pomocą tych przycisków możesz utworzyć i wysłać klientowi ofertę handlową.
- Przycisk Działania wykonuje wybrane działanie z dokumentem utworzonym w sekcji Systemy płatności.
- Przycisk Dokument otwiera listę dokumentów, które możesz utworzyć na podstawie oferty.
Możesz zautomatyzować pracę z ofertami za pomocą wyzwalaczy, reguł automatyzacji i workflow. Reguły automatyzacji mogą:
- generować dokumenty według określonych szablonów;
- wysyłać wiadomości e-mail do klientów;
- przypominać pracownikom o wydarzeniach;
- uruchamiać workflow.
Wyzwalacze przeniosą ofertę do żądanego etapu, gdy klient przeczyta wiadomość lub otworzy dokument.