Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Oferty

Oferta - to element CRM zawierający informacje o firmie, produktach i usługach oraz ofertę współpracy. To kolejny etap pracy z klientem po utworzeniu deala.

Możesz utworzyć ofertę z formularzu elementu CRM.

To narzędzie nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych Bitrix24. Dowiedz się więcej na stronie planów taryfowych.

Jak utworzyć ofertę?

Główny sposób - utworzyć ofertę z formularza deala.

W takim przypadku produkty, kontakty i firmy związane z dealem zostaną przeniesione do oferty.

Możesz również utworzyć ofertę z odpowiedniej sekcji CRM lub z formularzu firmy i kontaktu.

Zalecamy tworzenie ofert na podstawie deali. W takim przypadku w formularzu deala zobaczysz pełną historię pracy z klientem, w tym wszystkie utworzone oferty.

Interfejs i możliwości ofert

Oferty mają dwa widoki: Kanban i Lista.

Czytaj więcej: Kanban w Bitrix24 CRM.

Wizualnie oferty są podobne do leadów i deali. Po lewej stronie znajdują się pola z informacjami o ofercie, a po prawej oś czasu, w której można planować działania.

W górnej części formularza znajdują się przyciski Działania i Dokument. Za pomocą tych przycisków możesz utworzyć i wysłać klientowi ofertę handlową.

  • Przycisk Działania wykonuje wybrane działanie z dokumentem utworzonym w sekcji Systemy płatności.
  • Czytaj więcej: Systemy płatności.
  • Przycisk Dokument otwiera listę dokumentów, które możesz utworzyć na podstawie oferty.
  • Czytaj więcej: Szablony dokumentów.

Zalecamy korzystanie z narzędzia Dokumenty. Czytaj więcej w artykule: Dokumenty w CRM.

Możesz zautomatyzować pracę z ofertami za pomocą wyzwalaczy, reguł automatyzacji i workflow. Reguły automatyzacji mogą:

  • generować dokumenty według określonych szablonów;
  • wysyłać wiadomości e-mail do klientów;
  • przypominać pracownikom o wydarzeniach;
  • uruchamiać workflow.

Wyzwalacze przeniosą ofertę do żądanego etapu, gdy klient przeczyta wiadomość lub otworzy dokument.

Czytaj więcej: Reguły automatyzacji i wyzwalacze CRM.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Nowy interfejs ofert Jak utworzyć ofertę Utwórz ofertę w aplikacji mobilnej