Możesz ustawić cele sprzedażowe dla swoich pracowników i śledzić ich postępy. Istnieją dwa rodzaje celów sprzedażowych:
- możesz określić liczbę deali, które muszą zostać wygrane przez określony czas
- lub możesz określić łączną kwotę sprzedaży, którą pracownik musi zrealizować w danym okresie
Jak ustawić cel sprzedaży?
Przejdź do sekcji CRM> Analityka> Tunel sprzedażowy.
Wybierz Plan sprzedaży> Skonfiguruj cel sprzedażowy.
Skonfiguruj cel sprzedaży:
- wybierz okres docelowy - plan sprzedaży na miesiąc lub cały rok;
- wybierz cel - łączna sprzedaż lub liczba deali;
- widok celu sprzedażowego - według pracownika, według lejka, według całej firmy.
Wybierz i ustal dla nich indywidualne cele. Kliknij Zapisz.
Widżet pokaże pasek postępu celu sprzedaży. Kliknij przycisk + obok nazwy użytkownika, aby wyświetlić więcej szczegółów.
Zobaczysz informację o indywidualnym celu sprzedażowym tego pracownika:
Uprawnienia dostępu
W sekcji CRM> Ustawienia> Uprawnienia dostępu możesz skonfigurować uprawnienia dostępu do raportu Plan sprzedaży.