Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Plan sprzedaży

To narzędzie nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych Bitrix24. Dowiedz się więcej na stronie planów taryfowych.

Możesz ustawić cele sprzedażowe dla swoich pracowników i śledzić ich postępy. Istnieją dwa rodzaje celów sprzedażowych:

  • możesz określić liczbę deali, które muszą zostać wygrane przez określony czas
  • lub możesz określić łączną kwotę sprzedaży, którą pracownik musi zrealizować w danym okresie

Jak ustawić cel sprzedaży?

Przejdź do sekcji CRM> Analityka> Tunel sprzedażowy.

Wybierz Plan sprzedaży> Skonfiguruj cel sprzedażowy.

Skonfiguruj cel sprzedaży:

  • wybierz okres docelowy - plan sprzedaży na miesiąc lub cały rok;
  • wybierz cel - łączna sprzedaż lub liczba deali;
  • widok celu sprzedażowego - według pracownika, według lejka, według całej firmy.

Wybierz i ustal dla nich indywidualne cele. Kliknij Zapisz.

Widżet pokaże pasek postępu celu sprzedaży. Kliknij przycisk + obok nazwy użytkownika, aby wyświetlić więcej szczegółów.

Zobaczysz informację o indywidualnym celu sprzedażowym tego pracownika:


Uprawnienia dostępu

W sekcji CRM> Ustawienia> Uprawnienia dostępu możesz skonfigurować uprawnienia dostępu do raportu Plan sprzedaży.

Czytaj więcej: Uprawnienia dostępu do CRM.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Raport wyników indywidualnych w Analityce CRM Pola niestandardowe w raportach analitycznych CRM Raporty analityczne w Sales Intelligence Okres sprawozdawczy w CRM Najbardziej dochodowi klienci Analityka CRM Raporty "Tunel sprzedażowy" i "Lejek sprzedażowy (z konwersją)" Trendy sprzedaży Ograniczenia analityki CRM Stali klienci