Lead to element CRM zawierający informacje (numer telefonu, adres e-mail, stronę internetową) o osobie lub firmie, która może zostać Twoim klientem lub zrezygnować z Twoich usług. Innymi słowy, lead - to potencjalny klient.
Jak utworzyć lead
Nowy lead można utworzyć na kilka sposobów:
- Przejdź do CRM> Leady> kliknij Utwórz.
- Możesz także utworzyć szybki lead, klikając + lub Szybki lead.
- Leady można pozyskiwać automatycznie za pomocą formularzy CRM, poczty, otwartych kanałów, Telefonii oraz aplikacji firm trzecich.
- Możesz także użyć importu, jeśli masz dużą bazę leadów.
Formularz tworzenia leadów
W bloku Informacje o leadzie wprowadź nazwę leadu. W polu Klient możesz wybrać kontakt lub firmę.
Jeśli klient skontaktował się z Tobą po raz pierwszy, wprowadź informacje o nim w polach Nazwisko, Imię, Telefon.
W bloku Więcej określ źródło leadu, wybierz osobę odpowiedzialną i obserwatora. Opcja Dostępne dla wszystkich umożliwia innym pracownikom pracę z tym leadem.
W bloku Produkty dodaj produkty lub usługi, którymi interesuje się klient.
Możesz także dodać nowy blok i zmienić formularz leadu.
Jak dodać lead
Aby utworzyć lead, otwórz aplikację mobilną Bitrix24, otwórz CRM i dotknij przycisku +.
W sekcji Lead> Szczegóły wprowadź nazwę leada oraz uzupełnij podstawowe informacje o kliencie.
Dodaj numer telefonu, wybierz osobę odpowiedzialną i produkt. Po wprowadzeniu wszystkich informacji kliknij Utwórz.