Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Reguły automatyzacji informujące pracowników

Dodaliśmy cztery nowe reguły informujące pracowników:

  • Utwórz czat grupowy
  • Dodaj uczestników do czatu grupowego
  • Wyślij wiadomość do czatu grupowego
  • Wyślij wiadomość do czatu bezpośredniego

Za pomocą reguł możesz tworzyć czaty grupowe, dodawać do nich współpracowników i wysyłać wiadomości.

Wszystkie reguły znajdują się w sekcji Automatyzacja> Reguły automatyzacji i wyzwalacze. Wybierz sekcję, do której chcesz dodać reguły.

Kliknij ikonę reguł automatyzacji, aby otworzyć menu umożliwiające dodawanie i edycję reguł.

Przejdź do sekcji Alerty pracownika, a znajdziesz nowe reguły.

Skonfiguruj podstawowe ustawienia reguły. Ustawienia te są opcjonalne i można je pominąć.

  • Wykonanie - wybierz kolejność uruchomienia reguły.
  • Czas - wybierz czas uruchomienia reguły.
  • Warunek - ustaw warunki uruchomienia reguły.

Przyjrzyjmy się, jak działa każda z czterech nowych reguł.


Utwórz czat grupowy

Reguła jest odpowiednia dla omawiania deali i zadań ze współpracownikami.

  • Nazwa czatu - podaj nazwę nowego czatu.
  • Uczestnicy - wybierz co najmniej dwóch uczestników czatu grupowego.

Dodaj uczestników do czatu grupowego

Na pewnym etapie deala możesz automatycznie dodać pracowników do czatu, który został utworzony na podstawie reguły Utwórz czat grupowy.

  • Wybierz czat - wybierz czat utworzony z wcześniej skonfigurowanej reguły Utwórz czat grupowy. Aby to zrobić, wybierz w menu Reguły automatyzacji > Utwórz czat grupowy > Identyfikator czatu.
  • Dodaj uczestników - określ pracowników, których chcesz dodać do czatu grupowego.
  • Pokaż historię - skonfiguruj przeglądanie poprzednich wiadomości czatu dla nowych uczestników.

Wyślij wiadomość do czatu grupowego

Reguła wysyła szablon wiadomości na czat lub informuje wszystkich pracowników o nowym dealu. Aby wysłać wiadomość, napisz tekst wiadomości i wybierz czat w specjalnym polu.

  • Wybierz czat - wybierz czat utworzony z wcześniej skonfigurowanej reguły Utwórz czat grupowy. Aby to zrobić, wybierz w menu Reguły automatyzacji > Utwórz czat grupowy > Identyfikator czatu.
  • Nadawca - wskaż nadawcę wiadomości.
  • Typ wiadomości - wybierz typ wiadomości. Możesz wysyłać standardowe wiadomości lub ważne wiadomości.
  • Tekst wiadomości - napisz tekst wiadomości.

Wyślij wiadomość do czatu bezpośredniego

Reguła wysyła wiadomość do czasu osobistego ze współpracownikiem. Przypomina o ważnych połączeniach, dealach i innych sprawach.

  • Nadawca - wskaż nadawcę wiadomości.
  • Odbiorca - wskaż odbiorcę wiadomości. Może to być osoba odpowiedzialna za deal lub zadanie.
  • Typ wiadomości - wybierz typ wiadomości. Możesz wysyłać standardowe wiadomości lub ważne wiadomości.
  • Tekst wiadomości - napisz tekst wiadomości.

W skrócie
  • Dodaliśmy cztery nowe reguły informujące pracowników. Umożliwiają tworzenie czatów grupowych, dodawanie do nich współpracowników i wysyłanie wiadomości.
  • Reguła Utwórz czat grupowy automatycznie tworzy czat grupowy i dodaje do niego uczestników w celu omówienia deala.
  • Reguła Dodaj uczestników do czatu grupowego dodaje pracowników do istniejącego czatu grupowego utworzonego na podstawie reguły Utwórz czat grupowy.
  • Reguła Wyślij wiadomość do czatu grupowego wysyła szablon wiadomości na czat lub informuje wszystkich pracowników o nowym dealu.
  • Reguła Wyślij wiadomość do czatu bezpośredniego wysyła wiadomość do czasu osobistego ze współpracownikiem.

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo