Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Jak filtrować leady według statusów w Looker Studio

Filtr w Looker Studio pokazuje dane spełniające jeden z warunków. Śledź, ile leadów jest przetworzonych lub w toku, za pomocą filtra. Ustaw następujące warunki: Status = Przetworzone i Status = W toku. Taki filtr wyklucza nowe leady i pokazuje tylko aktywne i przetworzone.


Jak utworzyć raport w Looker Studio

Dodajmy filtr na przykładzie nowego raportu o leadach. Przejdź do sekcji Analityka > Analityka BI i kliknij Podłącz Google Looker Studio.
Jak podłączyć Google Looker Studio

Looker Studio otworzy się w nowej karcie. Wybierz Leady jako źródło danych i kliknij Połącz.
Opis pól elementów dla Analityki BI

Sprawdź, jakie pola danych są dostępne w tym źródle danych i kliknij Utwórz raport. Jeśli potrzebujesz dodatkowych pól, połącz dane z różnych źródeł danych.
Jak połączyć źródła danych w raporcie Google Looker Studio

Raport otworzy się w nowej karcie. W sekcji Konfiguracja określ zakres dat.

Przeciągnij potrzebne pola z sekcji Dane do bloku Wymiar, na przykład:

  • Utworzone przez
  • Status
  • Nazwa statusu
  • Identyfikator statusu

W tabeli zobaczysz twórców leadów, liczbę leadów oraz status.


Jak dodać filtr do raportu

Otwórz kartę Konfiguracja, przewiń w dół i kliknij Dodaj filtr.

Wprowadź nazwę filtra i skonfiguruj warunek. Wybierz pole Identyfikator statusu i określ statusy PROCESSED i IN_PROCESS. Następnie kliknij Zapisz.

Filtr w raporcie pokaże tylko leady przetworzone oraz te, z którymi aktualnie pracują pracownicy.

W Bitrix24 możesz sprawdzić, jakie filtry zostały zastosowane w raporcie. Otwórz sekcję CRM > Analityka > Analityka BI > Ustawienia Analityki BI > Wykorzystanie. W tej sekcji wyświetlane są wyniki zapytań, statystyki użycia i źródła danych.


W skrócie
  • Filtr w Looker Studio pokazuje dane spełniające jeden z warunków.
  • Aby utworzyć filtr, otwórz raport, przejdź do sekcji Konfiguracja i kliknij Dodaj filtr.
  • Ustaw warunek używany do filtrowania potencjalnych leadów.
  • Sprawdź, jakie filtry są używane w Twoim raporcie w Bitrix24. Przejdź do CRM > Analityka > Analityka BI > Ustawienia Analityki BI > Wykorzystanie.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo