Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Śledzenie Połączeń

Śledzenie połączeń pomaga ocenić liczbę połączeń odebranych z różnych kanałów marketingowych. Analizuj wyniki i koryguj swój budżet marketingowy.

Sprawdź, czy to narzędzie jest dostępne w Twoim planie. Wszystkie informacje na temat planów Bitrix24 znajdziesz na stronie z cennikiem.

Jak to działa

Ta opcja śledzi ścieżkę klienta przy użyciu różnych numerów telefonów. Każdy numer jest przypisany do konkretnego kanału marketingowego lub klienta.

Istnieją dwa rodzaje śledzenia połączeń:

  • Statyczny. Każdy kanał marketingowy ma przypisany unikalny numer telefonu. Na przykład, jeden numer telefonu jest umieszczony na billboardzie, a inny jest używany w reklamie telewizyjnej.

    Jeśli klient zadzwoni pod pierwszy numer telefonu, oznacza to, że zobaczył billboard.

  • Dynamiczny. Każdy odwiedzający stronę internetową widzi unikalny numer telefonu. System automatycznie zamienia numery telefonów.

    Metodę tę można stosować wyłącznie w przypadku marketingu internetowego.

Bitrix24 wykorzystuje statyczne śledzenie połączeń. Statyczne śledzenie połączeń lepiej pasuje do potrzeb małych i średnich firm, ponieważ jest tańsze i działa nie tylko w marketingu internetowym, ale także w marketingu offline.


Jakich numerów telefonów można używać do śledzenia połączeń

W Bitrix24 możesz wynająć pakiety 5 lub 10 numerów telefonów. Możliwe jest również używanie własnych numerów, które zostały zakupione od dowolnego dostawcy.

Cena numerów telefonów zależy od kraju i miasta.

Jak przypisać numer telefonu do źródła

  1. Przejdź do CRM,
  2. Otwórz sekcję Analityka,
  3. Kliknij Sales Intelligence,
  4. Wybierz Śledzenie połączeń.
  5. Dodaj numer telefonu.

Kiedy klient zadzwoni pod określony numer, ten numer zostanie wyświetlony w polu Podróż klienta w CRM. Zobaczysz, który kanał marketingowy działa najlepiej.


W skrócie
  • Śledzenie połączeń pomaga ocenić liczbę połączeń odebranych z różnych kanałów marketingowych. Analizuj wyniki i koryguj swój budżet marketingowy.
  • Śledzenie połączeń śledzi ścieżkę klienta przy użyciu różnych numerów telefonów. Każdy numer jest przypisany do konkretnego kanału marketingowego lub klienta.
  • Bitrix24 wykorzystuje statyczne śledzenie połączeń.
  • Przypisz numer telefonu do kanału marketingowego w sekcji CRM > Analityka > Sales Intelligence > Śledzenie połączeń.
  • Kiedy klient zadzwoni pod określony numer, ten numer zostanie wyświetlony w polu Podróż klienta w CRM. Zobaczysz, który kanał marketingowy działa najlepiej.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Sales Intelligence w Bitrix24