Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Zweryfikuj obsługę śledzenia połączeń

W Sales Intelligence możesz przypisywać numery telefonów do różnych źródeł ruchu. Upewnij się, że numer telefonu obsługuje śledzenie połączeń, ponieważ nie wszyscy dostawcy i numery to obsługują.
Śledzenie Połączeń

  1. Przejdź do CRM,
  2. Otwórz sekcję Analityka,
  3. Kliknij Sales Intelligence,
  4. Wybierz Śledzenie połączeń.

Kliknij Dodaj numer i wprowadź numer telefonu.

Następnie kliknij dodany numer, aby przejść do strony sprawdzania numeru. Sprawdź numer ręcznie lub poczekaj na przychodzące połączenia od klientów w celu automatycznej weryfikacji.

Aby sprawdzić numer ręcznie,

  1. Wpisz numer telefonu, z którego będziesz dzwonić.
  2. Kliknij przycisk Rozpocznij sprawdzanie.
  3. Zadzwoń pod numer, który chcesz sprawdzić i odczekaj kilka sygnałów, zanim się rozłączysz.

Jeśli numer obsługuje śledzenie połączeń, zostanie wyświetlony komunikat z potwierdzeniem, a numer zostanie oznaczony zieloną kropką.


W skrócie
  • W Sales Intelligence możesz przypisać numery telefonów do źródeł ruchu i upewnić się, że obsługują one śledzenie połączeń.
  • Zweryfikuj obsługę śledzenia połączeń ręcznie lub automatycznie przez przychodzące połączenia od klientów.
  • Jeśli numer obsługuje śledzenie połączeń, zostanie oznaczony zieloną kropką.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Sales Intelligence: ROI z reklamy ROI z reklam: Google Ads Ustawienia Sales Intelligence Zamień adresy e-mail lub numery telefonów w witrynie Przypisz numery telefonów i adresy e-mail do źródeł ruchu Skonfiguruj tagi UTM w Google Ads i na Facebooku