Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Zweryfikuj obsługę śledzenia połączeń

W Sales Intelligence możesz przypisywać numery telefonów do różnych źródeł ruchu. Upewnij się, że numer telefonu obsługuje śledzenie połączeń, ponieważ nie wszyscy dostawcy i numery to obsługują.
Śledzenie Połączeń

  1. Przejdź do CRM,
  2. Otwórz sekcję Analityka,
  3. Kliknij Sales Intelligence,
  4. Wybierz Śledzenie połączeń.

Kliknij Dodaj numer i wprowadź numer telefonu.

Następnie kliknij dodany numer, aby przejść do strony sprawdzania numeru. Sprawdź numer ręcznie lub poczekaj na przychodzące połączenia od klientów w celu automatycznej weryfikacji.

Aby sprawdzić numer ręcznie,

  1. Wpisz numer telefonu, z którego będziesz dzwonić.
  2. Kliknij przycisk Rozpocznij sprawdzanie.
  3. Zadzwoń pod numer, który chcesz sprawdzić i odczekaj kilka sygnałów, zanim się rozłączysz.

Jeśli numer obsługuje śledzenie połączeń, zostanie wyświetlony komunikat z potwierdzeniem, a numer zostanie oznaczony zieloną kropką.


W skrócie
  • W Sales Intelligence możesz przypisać numery telefonów do źródeł ruchu i upewnić się, że obsługują one śledzenie połączeń.
  • Zweryfikuj obsługę śledzenia połączeń ręcznie lub automatycznie przez przychodzące połączenia od klientów.
  • Jeśli numer obsługuje śledzenie połączeń, zostanie oznaczony zieloną kropką.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Sales Intelligence: ROI z reklamy Przypisz numery telefonów i adresy e-mail do źródeł ruchu Skonfiguruj tagi UTM w Google Ads i na Facebooku ROI z reklam: Google Ads Ustawienia Sales Intelligence Zamień adresy e-mail lub numery telefonów w witrynie