W Sales Intelligence możesz przypisywać numery telefonów do różnych źródeł ruchu. Upewnij się, że numer telefonu obsługuje śledzenie połączeń, ponieważ nie wszyscy dostawcy i numery to obsługują.
Śledzenie Połączeń
- Przejdź do CRM,
- Otwórz sekcję Analityka,
- Kliknij Sales Intelligence,
- Wybierz Śledzenie połączeń.
Kliknij Dodaj numer i wprowadź numer telefonu.
Następnie kliknij dodany numer, aby przejść do strony sprawdzania numeru. Sprawdź numer ręcznie lub poczekaj na przychodzące połączenia od klientów w celu automatycznej weryfikacji.
Aby sprawdzić numer ręcznie,
- Wpisz numer telefonu, z którego będziesz dzwonić.
- Kliknij przycisk Rozpocznij sprawdzanie.
- Zadzwoń pod numer, który chcesz sprawdzić i odczekaj kilka sygnałów, zanim się rozłączysz.
Jeśli numer obsługuje śledzenie połączeń, zostanie wyświetlony komunikat z potwierdzeniem, a numer zostanie oznaczony zieloną kropką.
- W Sales Intelligence możesz przypisać numery telefonów do źródeł ruchu i upewnić się, że obsługują one śledzenie połączeń.
- Zweryfikuj obsługę śledzenia połączeń ręcznie lub automatycznie przez przychodzące połączenia od klientów.
- Jeśli numer obsługuje śledzenie połączeń, zostanie oznaczony zieloną kropką.