Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Zamień adresy e-mail lub numery telefonów w witrynie

Sales Intelligence umożliwia wykorzystanie w witrynie różnych numerów telefonów lub adresów e-mail dla różnych źródeł ruchu.


Jak to działa

Skonfiguruj parametry UTM dla źródeł ruchu. Najpierw skonfiguruj parametry UTM dla źródeł ruchu. Na przykład, jeśli masz stronę na Facebooku, dodaj link do swojej witryny ze specjalnym parametrem UTM do danych kontaktowych.
Podłącz źródła ruchu i ustaw parametry UTM

Twoja witryna musi zawierać blok z Twoim numerem telefonu i adresem e-mail. Informacje te mogą się różnić w zależności od źródła ruchu używanego do śledzenia ruchu klientów w Twojej witrynie.

Przypisz numery telefonów i adresy e-mail do źródeł ruchu. Teraz przypisz numery telefonów i adresy e-mail do źródeł ruchu.
Przypisz numery telefonów i adresy e-mail do źródeł ruchu

Na przykład, przypisz do strony na Facebooku specjalny adres e-mail. Przejdź do CRM > Analityka > Sales Intelligence > E-mail.

Dodaj adresy e-mail i przypisz jeden do Facebooka i zapisz zmiany.

Połącz swoją witrynę z Sales Intelligence. Przejdź do CRM > Analityka > Sales Intelligence > Własna witryna.

Podaj adres swojej witryny i kliknij opcję Przetestuj witrynę.

Jeśli Twoja witryna internetowa zawiera widżet witryny Bitrix24 lub formularz internetowy CRM, zostanie ona podłączona automatycznie. W przypadku innych witryn dodaj specjalny kod przed tagiem zamykającym /body.

Jeśli numer telefonu nie zostanie zamieniony, sprawdź następujące elementy:

  1. Upewnij się, że numery na stronie i w ustawieniach źródła Własna witryna są zgodne.
  2. Sprawdź kod strony. Powinien być sformatowany zgodnie z przykładem.

Bitrix24 automatycznie wykrywa wszystkie numery telefonów i adresy e-mail na stronie internetowej. Tutaj możesz podać dodatkowe numery lub adresy e-mail. Aby kontynuować, kliknij przycisk Wyświetl w witrynie.

Na górze znajduje się specjalny pasek narzędzi. Pierwsza lista pokazuje wszystkie wykryte adresy e-mail i numery telefonów. Na przykład wybierz adres e-mail, aby zobaczyć jego lokalizację w witrynie.

Druga lista pokazuje, jak strona wygląda dla odwiedzających z różnych źródeł, takich jak Facebook czy Instagram. Jak widać, adres e-mail zmienia się automatycznie w zależności od źródła.

Sprawdź ustawienia. Kiedy klient kliknie link do Twojej witryny na Facebooku, zobaczy przypisany adres e-mail. Jeśli wyśle wiadomość e-mail, Bitrix24 wykryje, że klient pochodzi z Facebooka i wyświetli ścieżkę Facebook > E-mail w sekcji Podróż klienta.

W ten sam sposób możesz zamienić numery telefonów.

W skrócie
  • Sales Intelligence umożliwia wykorzystanie w witrynie różnych numerów telefonów lub adresów e-mail dla różnych źródeł ruchu.
  • Skonfiguruj parametry UTM i przypisz dane kontaktowe do podłączonych źródeł ruchu.
  • Połącz swoją witrynę z Sales Intelligence, a Bitrix24 automatycznie przypisze numery do różnych źródeł ruchu i będzie śledzić te dane w Twojej witrynie.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Przypisz numery telefonów i adresy e-mail do źródeł ruchu Sales Intelligence: ROI z reklamy Zweryfikuj obsługę śledzenia połączeń Ustawienia Sales Intelligence Skonfiguruj tagi UTM w Google Ads i na Facebooku ROI z reklam: Google Ads