Sales Intelligence działa nie tylko ze źródłami ruchu online, ale także ze źródłami ruchu offline. Możesz na przykład wynająć billboard do reklamy w mieście i podać dane kontaktowe swojej firmy. Użyj Bitrix24 Sales Intelligence, aby zrozumieć, że klient dowiedział się o Twojej firmie z billboardu.
Aby podłączyć źródło ruchu offline,
- Przejdź do CRM,
- Otwórz sekcję Analityka,
- Wybierz Sales Intelligence,
- Kliknij Dodaj.
Nazwij źródło ruchu, podaj specjalny kod UTM i wybierz kolor.
Określ domeny linkujące. Leady i deale utworzone po odwiedzeniu podanych domen witryn zostaną dodane do statystyk tego źródła.
Zapisz zmiany. Otwórz Śledzenie połączeń, dodaj numer telefonu i adres e-mail podany na billboardzie.
Przypisz numery telefonów i adresy e-mail do źródeł ruchu
Kiedy klient zadzwoni pod określony numer lub wyśle wiadomość e-mail na podany adres, Bitrix24 automatycznie określi Billboard jako źródło ruchu w polu Podróż klienta.
- Sales Intelligence działa nie tylko ze źródłami ruchu online, ale także ze źródłami ruchu offline. Możesz na przykład wynająć billboard do reklamy w mieście i podać dane kontaktowe swojej firmy.
- Aby podłączyć źródło ruchu offline, przejdź do Sales Intelligence i kliknij Dodaj. Nazwij źródło ruchu, podaj specjalny kod UTM, wybierz kolor i wprowadź domeny linkujące.
- Otwórz Śledzenie połączeń, dodaj numer telefonu i adres e-mail podany na billboardzie.
- Kiedy klient zadzwoni pod określony numer lub wyśle wiadomość e-mail na podany adres, Bitrix24 automatycznie określi Billboard jako źródło ruchu w polu Podróż klienta.