W raportach Sales Intelligence możesz analizować koszt reklamy ze źródła Google Ads. Możesz ocenić skuteczność każdej kampanii reklamowej, zobaczyć, które grupy reklam zyskały więcej klientów i które słowa kluczowe naprawdę działają.
To narzędzie nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych.
Plany Bitrix24
Aby korzystać z raportów Sales Intelligence, najpierw podłącz źródła ruchu i skonfiguruj tagi UTM.
Podłącz źródła ruchu i ustaw parametry UTM
Skonfiguruj tagi UTM w Google Ads i na Facebooku
- Przejdź do CRM,
- Otwórz sekcję Analityka,
- Kliknij Sales Intelligence,
- Przejdź do sekcji Raporty.
Przejdź do sekcji ROI z reklam i kliknij źródło ruchu Google Ads.
W suwaku zobaczysz listę kampanii reklamowych i ich statystyki.
Kliknij nazwę kampanii, aby wyświetlić skuteczność grupy reklam.
W raporcie znajdziesz informacje o swoich reklamach. Możesz oszacować koszt reklamy i dowiedzieć się, która z nich działa najlepiej.
Aby uzyskać raport dotyczący skuteczności słów kluczowych, wybierz reklamę z listy.
W tym raporcie możesz zobaczyć, jakich słów kluczowych używali Twoi klienci, aby znaleźć Twoją reklamę w Internecie.
Dzięki raportowi ROI z reklam Google Ads możesz skonfigurować swoje reklamy tak, aby pozyskiwać więcej klientów za mniejsze pieniądze.