Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

ROI z reklam: Google Ads

W raportach Sales Intelligence możesz analizować koszt reklamy ze źródła Google Ads. Możesz ocenić skuteczność każdej kampanii reklamowej, zobaczyć, które grupy reklam zyskały więcej klientów i które słowa kluczowe naprawdę działają.

To narzędzie nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych.
Plany Bitrix24

Aby korzystać z raportów Sales Intelligence, najpierw podłącz źródła ruchu i skonfiguruj tagi UTM.
Podłącz źródła ruchu i ustaw parametry UTM
Skonfiguruj tagi UTM w Google Ads i na Facebooku

  1. Przejdź do CRM,
  2. Otwórz sekcję Analityka,
  3. Kliknij Sales Intelligence,
  4. Przejdź do sekcji Raporty.

Przejdź do sekcji ROI z reklam i kliknij źródło ruchu Google Ads.

W suwaku zobaczysz listę kampanii reklamowych i ich statystyki.

Kliknij nazwę kampanii, aby wyświetlić skuteczność grupy reklam.

W raporcie znajdziesz informacje o swoich reklamach. Możesz oszacować koszt reklamy i dowiedzieć się, która z nich działa najlepiej.

Aby uzyskać raport dotyczący skuteczności słów kluczowych, wybierz reklamę z listy.

W tym raporcie możesz zobaczyć, jakich słów kluczowych używali Twoi klienci, aby znaleźć Twoją reklamę w Internecie.

Dzięki raportowi ROI z reklam Google Ads możesz skonfigurować swoje reklamy tak, aby pozyskiwać więcej klientów za mniejsze pieniądze.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Skonfiguruj tagi UTM w Google Ads i na Facebooku Ustawienia Sales Intelligence Zamień adresy e-mail lub numery telefonów w witrynie Przypisz numery telefonów i adresy e-mail do źródeł ruchu Sales Intelligence: ROI z reklamy Zweryfikuj obsługę śledzenia połączeń