Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Sales Intelligence: ROI z reklamy

Możesz analizować koszt reklamy za pomocą Bitrix24 Sales Intelligence. Dane te wyświetlane są w raporcie ROI z reklam, gdzie możesz sprawdzić, ile pieniędzy wydałeś na reklamy i ile zarobiłeś.
Raporty analityczne w Sales Intelligence

Na przykład dodaj koszty reklam dla źródła ruchu Facebook. Podłącz źródło ruchu Facebook w Sales Intelligence i kliknij Wydatki w prawym górnym rogu.
Jak podłączyć Facebook jako źródło ruchu

Kliknij Dodaj w prawym górnym rogu. Jeśli budżet kampanii jest już określony w usłudze podłączonej jako źródło ruchu, koszt reklamy dla tego źródła zostanie automatycznie dodany do Sales Intelligence.

Wypełnij następujące pola:

  • Zakres dat: wskaż okres rozliczania wydatków.
  • Wartość: wpisz kwotę i wybierz walutę.
  • Automatycznie obliczaj działaniaDziałania to ukierunkowane działania klienta: odwiedzenie witryny, zadzwonienie pod numer telefonu lub przejście na adres e-mail podany w witrynie. : po włączeniu tej opcji system będzie automatycznie identyfikował i obliczał działania klientów. Na przykład wydrukowałeś 200 wizytówek z zaproszeniem do Twojej kawiarni. W tym przypadku każda wizytówka to jedno działanie. Wyłącz opcję Automatycznie obliczaj działania i określ, że liczba działań wynosi 200.
  • Komentarz: wprowadź dodatkowe informacje w tym polu.

Gdzie mogę wyświetlić raport ROI z reklam

  1. Przejdź do CRM,
  2. Otwórz sekcję Analityka,
  3. Kliknij Sales Intelligence,
  4. Przejdź do sekcji Raporty.
  5. Wybierz raport ROI z reklamy.

Jeśli podłączysz konto reklamowe, informacje o wydatkach będą pobierane z niego.

Jeśli dodasz kilka kosztów reklamy dla jednego źródła ruchu, zostaną one zsumowane. Możesz także dodać koszty reklam bezpośrednio w raporcie.

Maksymalna liczba leadów, deali, kontaktów lub firm uwzględnionych w raportach Sales Intelligence zależy od Twojego planu Bitrix24.
Plany Bitrix24

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Zamień adresy e-mail lub numery telefonów w witrynie Zweryfikuj obsługę śledzenia połączeń Skonfiguruj tagi UTM w Google Ads i na Facebooku Ustawienia Sales Intelligence ROI z reklam: Google Ads Przypisz numery telefonów i adresy e-mail do źródeł ruchu