Możesz analizować koszt reklamy za pomocą Bitrix24 Sales Intelligence. Dane te wyświetlane są w raporcie ROI z reklam, gdzie możesz sprawdzić, ile pieniędzy wydałeś na reklamy i ile zarobiłeś.
Raporty analityczne w Sales Intelligence
Na przykład dodaj koszty reklam dla źródła ruchu Facebook. Podłącz źródło ruchu Facebook w Sales Intelligence i kliknij Wydatki w prawym górnym rogu.
Jak podłączyć Facebook jako źródło ruchu
Kliknij Dodaj w prawym górnym rogu. Jeśli budżet kampanii jest już określony w usłudze podłączonej jako źródło ruchu, koszt reklamy dla tego źródła zostanie automatycznie dodany do Sales Intelligence.
Wypełnij następujące pola:
- Zakres dat: wskaż okres rozliczania wydatków.
- Wartość: wpisz kwotę i wybierz walutę.
- Automatycznie obliczaj działaniaDziałania to ukierunkowane działania klienta: odwiedzenie witryny, zadzwonienie pod numer telefonu lub przejście na adres e-mail podany w witrynie. : po włączeniu tej opcji system będzie automatycznie identyfikował i obliczał działania klientów. Na przykład wydrukowałeś 200 wizytówek z zaproszeniem do Twojej kawiarni. W tym przypadku każda wizytówka to jedno działanie. Wyłącz opcję Automatycznie obliczaj działania i określ, że liczba działań wynosi 200.
- Komentarz: wprowadź dodatkowe informacje w tym polu.
Gdzie mogę wyświetlić raport ROI z reklam
- Przejdź do CRM,
- Otwórz sekcję Analityka,
- Kliknij Sales Intelligence,
- Przejdź do sekcji Raporty.
- Wybierz raport ROI z reklamy.
Jeśli podłączysz konto reklamowe, informacje o wydatkach będą pobierane z niego.
Jeśli dodasz kilka kosztów reklamy dla jednego źródła ruchu, zostaną one zsumowane. Możesz także dodać koszty reklam bezpośrednio w raporcie.
Plany Bitrix24