Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Pole "Klient" w elemencie CRM

Pole Klient w formularzu elementu CRM pozwala powiązać kontakt i firmę z leadem, dealem, fakturą lub innymi elementami. Dzięki temu wszystkie informacje i historia współpracy z klientem są dostępne w jednym miejscu.

W artykule opisujemy, jak:

Znajdź lub dodaj klienta

W formularzu leadu, deala lub innego elementu możesz dodać istniejącego klienta z CRM lub utworzyć nowego.

Wersja przeglądarkowa
Aplikacja mobilna
  1. Otwórz formularz elementu CRM i kliknij pole Klient.
  2. Wpisz imię, nazwę firmy, numer telefonu lub e-mail w polu Firma lub Kontakt. CRM wyświetli do 20 pasujących wyników. Jeśli odpowiedniego elementu nie ma na liście, wpisz więcej znaków, aby zawęzić wyszukiwanie, lub dodaj nowego klienta.
  3. Kliknij Utwórz nowy kontakt lub Utwórz nową firmę, aby dodać nowego klienta. Zostanie on automatycznie powiązany z bieżącym formularzem.
  4. Aby dodać kilka kontaktów, kliknij Dodaj uczestnika. Dodanie kilku firm nie jest możliwe.

Po powiązaniu firmy wszystkie jej kontakty automatycznie połączą się z danym elementem CRM.

3 Nowa firma została automatycznie powiązana z dealem
10 Do deala automatycznie dodano kontakty powiązane z firmą

Jeśli wypełnisz pole Klient w leadzie, stanie się on powtarzalny (tzn. klient już istnieje w CRM). Taki lead można przekonwertować tylko na deal.
Powtarzalne leady i deale

  1. Otwórz formularz elementu CRM i kliknij Dodaj firmę lub Dodaj kontakt.
  2. Wpisz imię, nazwę firmy, numer telefonu lub e-mail w polu. CRM wyświetli do 20 pasujących wyników. Jeśli odpowiedniego elementu nie ma na liście, wpisz więcej znaków, aby zawęzić wyszukiwanie, lub dodaj nowego klienta.
  3. Aby utworzyć nowy kontakt lub firmę, kliknij + Dodaj w oknie wyszukiwania. Zostaną one automatycznie powiązane z bieżącym formularzem.

Po powiązaniu firmy wszystkie jej kontakty zostaną automatycznie połączone z danym elementem CRM.


Skonfiguruj pole

Pole Klient można skonfigurować tylko w wersji Bitrix24 na komputerze. Kliknij Ustawienia (⚙️) obok pola.

Ukryj. Jeśli pole jest tymczasowo niepotrzebne, ukryj je. Dane w nim pozostaną zapisane. Pole można przywrócić w dowolnym momencie. Można ukryć całe pole lub tylko jego część — firmę, kontakty lub adres.

Kliknij Konfiguruj, aby ustawić parametry:

  • Wymagany na etapie — pracownik nie zapisze formularza, jeśli pole nie zostanie wypełnione, co zapobiega pominięciu ważnych danych.
    Pola wymagane w CRM
  • Zawsze pokazuj — pole będzie widoczne w formularzu, nawet jeśli jest puste. Włącz tę opcję, aby nie szukać pola na liście.
  • Domyślny kraj — wybierz kod kraju, aby nie wpisywać go ręcznie przy zapisywaniu kontaktów.
    Jak ustawić domyślny kraj dla pola „Telefon”

Wybierz kolejność — określ, co wyświetlać najpierw: kontakty czy firmę.

Wyłącz szybką edycję. Domyślnie dane klienta można edytować bezpośrednio w formularzu deala. Po wyłączeniu tej opcji edycja danych otwiera formularz kontaktu lub firmy.

9 Opcja szybkiego edytowania została wyłączona. Do edycji otwarto formularz firmy.

W skrócie

  • Pole Klient w formularzu CRM pozwala powiązać kontakt i firmę z leadem, dealem, fakturą lub innymi elementami, gromadząc wszystkie dane w jednym miejscu.
  • W polu Klient można wybrać istniejący kontakt lub firmę z CRM albo utworzyć nowe.
  • Otwórz formularz CRM, kliknij pole Klient i wpisz imię lub nazwę firmy. CRM wyświetli do 20 pasujących wyników. Jeśli nie ma odpowiedniego elementu, wpisz więcej znaków lub dodaj nowego klienta.
  • Aby skonfigurować pole, kliknij Ustawienia (⚙️): ukryj niepotrzebne dane, skonfiguruj ustawienia, wybierz kolejność wyświetlania lub wyłącz szybkie edytowanie.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak utworzyć i skonfigurować witrynę w Bitrix24 Profil Bitrix24 Network Dodaj blok Kanał Aktualności do witryny Jak utworzyć i skonfigurować listę w Bitrix24 Importuj szczegóły kontaktu i firmy Synchronizacja kalendarza z iCloud Mój kalendarz Jak utworzyć i skonfigurować wielojęzyczną witrynę w Bitrix24 Poznaj interfejs Bitrix24 Synchronizacja kalendarza z Office365