Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Dodaj nowy kontakt

Na koncie Bitrix24 możesz przechowywać nieograniczoną liczbę kontaktów. Pamiętaj, że Twoje kontakty mogą mieć załączone pliki - upewnij się, że masz wystarczająco dużo wolnego miejsca.

Jak dodać nowy kontakt?

Istnieje kilka sposobów tworzenia kontaktów w Bitrix24:

  • Kliknij przycisk Dodaj na stronie CRM> Klienci> Kontakty. Po utworzeniu kontaktu otworzy się formularz, w którym możesz podać wszystkie szczegółowe informacje.
  • Wybierz ten sposób, jeśli masz wiele kontaktów, które chcesz zapisać.

  • Kliknij CRM> Klienci> Firmy, otwórz menu kontekstowe i wybierz Utwórz> Kontakt. Nowy kontakt zostanie automatycznie powiązany z wybraną firmą.
  • Skorzystaj z tej opcji, jeśli masz już firmę w CRM i chcesz powiązać z nią kontakt.

  • Utwórz kontakt w polu Klient w formularzu leadu lub deala.
  • Ta metoda jest wygodna dzięki opcji szybkiego tworzenia kontaktu, bezpośrednio w formularzu leadu lub deala.

    Czytaj więcej: Formularze elementów CRM.
  • Skorzystaj z importu, jeśli masz dużą bazę kontaktów.
  • Kontakty mogą zostać automatycznie utworzone, jeśli masz formularz CRM na swojej stronie internetowej. Dodaj formularz do swojej witryny, aby otrzymywać dane klientów.

Formularz kontaktu

W sekcji O kontakcie możesz dodać podstawowe informacje o osobie - imię i nazwisko, stanowisko i datę urodzenia.

Następnie wprowadź metody komunikacji z kontaktem - telefon, e-mail, strona internetowa, komunikatory.

Możesz zapisać numer wewnętrzny w polu Telefon. Wprowadź ; lub #, aby oddzielić numer telefonu od numeru wewnętrznego. Na przykład 22-33-44;55, gdzie 55 to numer wewnętrzny.

Aby powiązać utworzony kontakt z firmą, w formularzu kontaktu wybierz firmę w odpowiednim polu lub utwórz nową.

Czytaj więcej: Pole "Klient" w formularzu deala/leadu.

Dodaj adres do kontaktu, jeśli jest potrzebny do dostawy produktów lub dokumentów.

W polu Szczegóły możesz dodać dane paszportowe lub dane bankowe kontaktu. Z tych danych możesz utworzyć dokument płatności lub umowę serwisową.

Czytaj więcej: Dane mojej firmy.

Dodatkowe informacje

W sekcji Więcej określ typ kontaktu, jego źródło i zostaw dowolny komentarz w odpowiednim polu.

W kontaktach istnieje opcja Uwzględniono w eksporcie. Możesz wyeksportować tylko te kontakty, w których ta opcja jest włączona. Odznacz pole wyboru, jeśli nie chcesz eksportować kontakt.

Opcja Dostępne dla wszystkich umożliwia innym pracownikom pracę z kontaktem.

Czytaj więcej:

  • Uprawnienia dostępu do CRM
  • Eksport danych z CRM
  • Jeśli nie widzisz opcji Dostępne dla wszystkich i Uwzględniono w eksporcie, kliknij Wybierz pole i znajdź te opcje na liście pól.


    Czy te informacje były pomocne?
    Pomoc specjalisty ds. integracji
    To nie jest to, czego szukam
    Skomplikowany i niezrozumiały tekst
    Informacje są nieaktualne
    Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
    Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
    Przejdź do Bitrix24
    Nie masz konta? Utwórz za darmo
    Powiązane artykuły
    Kontakty Połączenia grupowe do klientów Zmień format nazwy klienta