Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Przypisz numery telefonów i adresy e-mail do źródeł ruchu

Przypisz numer telefonu do określonego źródła ruchu w Sales Intelligence, aby śledzić ścieżkę klienta.
Podłącz źródła ruchu


Przypisz numery telefonów do źródeł ruchu

  1. Przejdź do CRM,
  2. Otwórz sekcję Analityka,
  3. Kliknij Sales Intelligence,
  4. Wybierz Śledzenie połączeń.

Dodaj nowy numer telefonu do listy numerów dostępnych do przypisania do źródeł ruchu.

Na przykład przypisz dodany numer do strony na Facebooku.
Połącz Facebook z Sales Intelligence

Następnie dodaj ten numer do informacji kontaktowych na swojej stronie na Facebooku. Gdy otrzymasz połączenie przychodzące na ten numer, strona na Facebooku zostanie wyświetlona w polu Podróż klienta w CRM jako punkt początkowy.


Przypisz adresy e-mail do źródeł ruchu

  1. Przejdź do CRM,
  2. Otwórz sekcję Analityka,
  3. Kliknij Sales Intelligence,
  4. Wybierz E-mail.

Dodaj nowy adres e-mail do listy adresów dostępnych do przypisania do źródeł ruchu.

Wybierz dodany adres e-mail i przypisz go do strony na Facebooku.

Następnie dodaj ten adres e-mail do informacji kontaktowych na swojej stronie na Facebooku. Gdy otrzymasz wiadomość na ten adres e-mail, strona na Facebooku zostanie wyświetlona w polu Podróż klienta w CRM jako punkt początkowy.


W skrócie
  • Przypisz numer telefonu do określonego źródła ruchu w Sales Intelligence, aby śledzić ścieżkę klienta.
  • Aby przypisać numer telefonu do źródła ruchu, przejdź do CRM > Analityka > Sales Intelligence > Śledzenie połączeń. Dodaj nowy numer telefonu do listy numerów dostępnych do przypisania do źródeł ruchu.
  • Następnie dodaj przypisany numer do informacji kontaktowych na swojej stronie na Facebooku.
  • Gdy otrzymasz połączenie przychodzące na ten numer, strona na Facebooku zostanie wyświetlona w polu Podróż klienta w CRM jako punkt początkowy.
  • Aby przypisać adres e-mail do źródła ruchu, przejdź do CRM > Analityka > Sales Intelligence > E-mail. Dodaj nowy adres e-mail do listy adresów dostępnych do przypisania do źródeł ruchu.
  • Przypisz dodany adres e-mail do źródła Facebook i dodaj go do strony na Facebooku.
  • Gdy otrzymasz wiadomość na ten adres e-mail, strona na Facebooku zostanie wyświetlona w polu Podróż klienta w CRM jako punkt początkowy.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo