Możesz połączyć swój sklep internetowy z Sales Intelligence, nawet jeśli nie został on utworzony w Bitrix24.
- Przejdź do CRM,
- Otwórz sekcję Analityka,
- Kliknij Sales Intelligence,
- Przewiń do bloku Własna witryna i podłącz swoją witrynę.
Zamień adresy e-mail lub numery telefonów w witrynie
Następnie otwórz blok Zamówienia w moim sklepie internetowym.
Istnieją dwa sposoby przetwarzania zamówień ze sklepu internetowego w Bitrix24:
- Ręcznie: ręcznie dodawaj informacje o zamówieniach do formularzy deali w Bitrix24.
- Automatycznie: automatycznie dodawaj informacje o zamówieniach do formularzy deali Bitrix24 za pomocą interfejsu API REST.
Wybierz pole deala zawierające identyfikator zamówienia. Pole to należy samodzielnie utworzyć w formularzu deala i wybrać typ pola String.
Pola niestandardowe w CRM
Dodaj poniższy kod do strony tworzenia zamówienia lub potwierdzenia płatności. Zastąp ORDER_ID
i ORDER_TOTAL
parametrami dynamicznymi zawierającymi identyfikator zamówienia i kwotę całkowitą.
<script>(window.b24order = window.b24order || []).push({ id: "ORDER_ID", sum: "ORDER_TOTAL" });</script>
Po podłączeniu zamówienia klientów złożone w sklepie internetowym będą wyświetlane w polu Podróż klienta oraz w raportach analitycznych Bitrix24.
- Możesz połączyć swój sklep internetowy z Sales Intelligence, nawet jeśli nie został on utworzony w Bitrix24.
- Zamówienia przetwarzać ręcznie lub automatycznie za pomocą interfejsu API REST.
- Upewnij się, że deale mają pole ID zamówienia i dodaj specjalny kod do stron zamówień w swoim sklepie internetowym.