Możesz połączyć swój sklep internetowy (nawet jeśli nie jest to sklep internetowy Bitrix24) z Sales Intelligence. Po połączeniu zamówienia klientów złożone w sklepie internetowym będą wyświetlane w polu Ścieżka klienta oraz w raportach Bitrix24.
Jak to dziła?
Istnieją dwa sposoby przetwarzania zamówień w sklepie internetowym w Bitrix24:
- Ręcznie - dodawaj informacje o dealach ręcznie.
- Automatycznie - informacje o zamówieniach są automatycznie dodawane do deali Bitrix24 przy użyciu interfejsu API REST.
Najpierw musisz połączyć swój sklep internetowy z Bitrix24 w sekcji Własna strona.
Kliknij Sales Intelligence> Zamówienia w moim sklepie internetowym.
Wybierz pole deala zawierające ID zamówienia.
Następnie musisz dodać specjalny kod do strony tworzenia zamówienia lub potwierdzenia płatności.
<script>(window.b24order=window.b24order||[]).push({id: "ORDER_ID", sum: "ORDER_TOTAL"});</script>
Zamiast parametrów ORDER_ID i ORDER_TOTAL wpisz ID i kwotę zamówienia.