top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Połącz swój sklep internetowy z Sales Intelligence

Możesz połączyć swój sklep internetowy (nawet jeśli nie jest to sklep internetowy Bitrix24) z Sales Intelligence. Po połączeniu zamówienia klientów złożone w sklepie internetowym będą wyświetlane w polu Ścieżka klienta oraz w raportach Bitrix24.

Jak to dziła?

Istnieją dwa sposoby przetwarzania zamówień w sklepie internetowym w Bitrix24:

  • Ręcznie - dodawaj informacje o dealach ręcznie.
  • Automatycznie - informacje o zamówieniach są automatycznie dodawane do deali Bitrix24 przy użyciu interfejsu API REST.
  • Aby funkcja działała sprawnie, deale muszą mieć pole ID zamówienia.

Najpierw musisz połączyć swój sklep internetowy z Bitrix24 w sekcji Własna strona.

Czytaj więcej w artykule: Zmień adresy e-mail lub numery telefonów na stronie internetowej

Kliknij Sales Intelligence> Zamówienia w moim sklepie internetowym.

Wybierz pole deala zawierające ID zamówienia.

Następnie musisz dodać specjalny kod do strony tworzenia zamówienia lub potwierdzenia płatności.

<script>(window.b24order=window.b24order||[]).push({id: "ORDER_ID", sum: "ORDER_TOTAL"});</script>

Zamiast parametrów ORDER_ID i ORDER_TOTAL wpisz ID i kwotę zamówienia.


To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane