Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Połącz Facebook z Sales Intelligence

Skonfiguruj integrację z Facebookiem w Sales Intelligence Bitrix24, aby śledzić ruch klientów na Facebooku bezpośrednio w CRM.


Skonfiguruj integrację z Facebookiem w Bitrix24

Sekcja Facebook.

  1. Przejdź do CRM,
  2. Otwórz sekcję Analityka,
  3. Kliknij Sales Intelligence,
  4. Wybierz podłączoną stronę Facebook.
    Podłącz źródła ruchu i ustaw parametry UTM

Określ parametry UTM w polu utm_source.

Sekcja Śledzenie połączeń. Następnie przejdź do bloku Śledzenie połączeń i przypisz numer telefonu do strony na Facebooku.
Przypisz numery telefonów i adresy e-mail do źródeł ruchu

Sekcja E-mail. Otwórz blok E-mail i przypisz adres e-mail do strony na Facebooku.
Przypisz numery telefonów i adresy e-mail do źródeł ruchu

Sekcja Własna witryna. Następnie skonfiguruj zamianę adresów e-mail i numerów telefonów w swojej witrynie w bloku Własna witryna.
Zamień adresy e-mail lub numery telefonów w witrynie


Skonfiguruj stronę na Facebooku

Dodaj przycisk działania. Kliknij Trzy kropki (...) po prawej stronie menu i kliknij Dodaj przycisk działania.
Dodawanie przycisku działania do swojej strony na Facebooku

Na przykład wybierz przycisk Wyślij e-mail > kliknij Dalej > wprowadź adres e-mail, który podałeś w bloku Sales Intelligence > E-mail.

Jeśli klient wyśle do Ciebie wiadomość e-mail za pośrednictwem Facebooka, zobaczysz to w Bitrix24 CRM.

Dodatkowe informacje o stronie. Dodaj pozostałe informacje kontaktowe. Kliknij Informacje > Dane kontaktowe i wprowadź dodatkowe informacje kontaktowe. Na przykład dodaj numer telefonu z sekcji Sales Intelligence > Śledzenie połączeń, aby śledzić ruch klientów z Facebooka do Bitrix24.


W skrócie
  • Skonfiguruj integrację z Facebookiem w Sales Intelligence Bitrix24, aby śledzić ruch klientów na Facebooku bezpośrednio w CRM.
  • W sekcji CRM > Analityka > Sales Intelligence > Facebook podłącz stronę na Facebooku i określ parametry UTM w polu utm_source.
  • W bloku Sales Intelligence > Śledzenie połączeń przypisz numer telefonu do strony na Facebooku.
  • W bloku Sales Intelligence > E-mail przypisz adres e-mail do strony na Facebooku.
  • W bloku Sales Intelligence > Własna witryna skonfiguruj zamianę adresów e-mail i numerów telefonów w swojej witrynie.
  • Dodaj informacje podane w Birtix24 do przycisku działania na swojej stronie na Facebooku. Kliknij Trzy kropki (...) po prawej stronie menu i kliknij Dodaj przycisk działania.
  • Jeśli klient wyśle do Ciebie wiadomość e-mail lub zadzwonie z Twojej strony na Facebooku, zobaczysz to w Bitrix24 CRM.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo