Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Jak podłączyć Microsoft Power BI

W sekcji Analityka CRM możesz podłączyć system analityczny Microsoft Power BI i przenieść zestaw danych z Bitrix24. Następnie utwórz raport w usłudze Microsoft Power BI, opublikuj go w swoim portalu i udostępnij współpracownikom.


Jak podłączyć

Przejdź do CRM> Analityka> Analityka BI.

Najpierw musisz zainstalować bezpłatną aplikację Microsoft Power BI Desktop.

Więcej o innych opcjach pobierania aplikacji możesz przeczytać tutaj.

Przejdź do sekcji Microsoft Power BI i skopiuj szczegóły połączenia.

Następnie wybierz i zainstaluj odpowiednie źródło danych dla swojego raportu.

Na przykład zainstalujmy źródło Universal data source for BI analytics, które zawiera pola BI connector Bitrix24 dla PowerBI z informacjami o leadach, dealach, inteligentnych procesach i tak dalej.

Zainstaluj szablon i kliknij Pobierz po zaimportowaniu danych.

Otwórz pobrany plik w programie Power BI Desktop. Wprowadź adres serwera i tajny klucz z pola danych połączenia oraz ID inteligentnego procesu.

Aby zbudować raport w Power BI Desktop, musisz najpierw utworzyć Inteligentny proces w CRM. ID procesu możesz znaleźć w sekcji CRM> Ustawienia> Inteligentne automatyzacje procesów.

Następnie możesz pracować z danymi z Bitrix24 i zbudować potrzebny raport.

Szablony są stworzone jako przykłady. Edytuj je przed użyciem, aby uniknąć przekroczenia limitu w BI Connector. Przed przesłaniem danych zmień okresy w szablonach, aby odpowiadały Twoim potrzebom.

Jak zmniejszyć liczbę eksportowanych wierszy w Microsoft Power BI

Wprowadź adres serwera i tajny klucz z pola Informacje o połączeniu Microsoft Power BI i kliknij Edytuj.

Kliknij prawym przyciskiem myszy bx24_load_entity i otwórz Edytor zaawansowany.

W otwartym oknie możesz zmienić zakres czasowy danych pobieranych z Bitrix24, używanych w okresie raportowania na wykresach. Na przykład, aby uzyskać dane za ostatnie dwa lata od bieżącej daty, wpisz wartość -2 w oknie zaawansowanego edytora.

Aby opublikować raport w chmurze, kliknij przycisk Publikuj.

Następnie zaloguj się do usługi w chmurze Power BI.

Czytaj więcej o rejestracji w usłudze Power BI tutaj.

Poczekaj na zakończenie publikacji raportu w chmurze i wybierz Otwórz raport w usłudze PowerBI. Zostaniesz przekierowany do usługi PowerBI (Microsoft) w chmurze.

W usłudze PowerBI w chmurze kliknij Plik> Osadź raport> Publikuj w Internecie.

W przypadku wybrania opcji Opublikuj w Internecie raport będzie dostępny w Internecie w wynikach wyszukiwania.

Następnie skopiuj wygenerowany link.

Przejdź do Bitrix24> Analityka CRM> Analityka BI> Zarządzaj raportami i kliknij przycisk Dodaj raport.

Podaj nazwę raportu, wklej link i określ użytkowników, którzy zobaczą raport.

Po zapisaniu raport pojawi się na liście i będzie dostępny do przeglądania w Twoim Bitrix24.


Polecane artykuły:

Linki do szczegółowego opisu możliwości Microsoft Power BI:


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo