Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Monitorowanie i wysyłanie raportów e-mailem w Google Looker Studio

W Google Looker Studio możesz dodawać do raportu linie referencyjne i używać ich do śledzenia ważnych danych dotyczących Twojej firmy. Linia referencyjna jest punktem odniesienia, z którym porównanie pozwala ocenić skuteczność określonego wskaźnika.

Możesz również ustawić wysyłanie raportów pocztą elektroniczną.


Jak dodać linie referencyjne do raportu

Otwórz raport w trybie edycji> wybierz potrzebny wykres> przejdź do sekcji Styl> Dodaj linię referencyjną.

Następnie określ potrzebne parametry linii referencyjnej.

Po dodaniu linii referencyjnej do wykresu możesz szybko śledzić wszystkie zmiany i odchylenia od ustawionych wartości.


Wyślij raport na e-mail

Kliknij strzałkę obok przycisku Udostępnij> Zaplanuj wysyłanie e-maili.

Następnie dodaj odbiorców i skonfiguruj ustawienia. Następnie kliknij przycisk Wyznacz.

Użytkownicy określeni w ustawieniach będą otrzymywać raporty e-mailem.

Czytaj więcej w dokumentacji Google.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak korzystać ze źródeł danych produktów dla leadów i deali w raporcie Looker Studio Jak połączyć Deale i Historię deali w Google Looker Studio Google Looker Studio: przegląd Jak filtrować leady według statusów w Looker Studio Jak połączyć dane o pracownikach i dealach w Looker Studio Wyrażenia regularne w Google Looker Studio Jak filtrować raport Deali w Google Looker Studio (według daty zamknięcia) Zarządzaj kalendarzami i umieszczaj strony raportów z Google Looker Studio Jak przenieść dane z CRM do Google Looker Studio Jak zaktualizować dane raportu w Google Looker Studio