Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Oś czasu

Oś czasu w formularzu elementu CRM zawiera informacje o terminie aktywności i wszystkie komentarze dotyczące aktywności. Dodaliśmy również powiadomienia systemowe dotyczące tworzenia aktywności.

Czytaj więcej: Aktywności uniwersalne.

Oś czasu zawiera informacje, które pomagają kierownikowi ocenić pracę pracownika, a pracownikowi pomagają szybko poruszać się w zaplanowanych aktywnościach.

Przykład: w formularzu deala możesz szybko sprawdzić termin wykonania aktywności, wiadomości e-mail i połączenia przychodzące od klientów oraz komentarze dotyczące aktywności.

Po utworzeniu aktywności pojawi się ona na osi czasu. Możesz zmienić termin, zostawić komentarz i zakończyć aktywność klikając Zakończone.

Na osi czasu pojawi się również szary wpis systemowy dotyczący tej aktywności. Dane w tym wpisie są statyczne i nie można ich zmienić. Jeśli przesuniesz termin w aktywności, czas w szarym wpisie nie ulegnie zmianie.

Jeśli na osi czasu są dwie lub więcej aktywności, to aktywność, którą należy wykonać jako pierwszą, będzie znajdować się na górze.

Aktywności zaległe i zaplanowane na dziś zostaną wyróżnione czerwonym licznikiem.

Na osi czasu są również komunikaty systemowe - przypomnienia o aktywnościach. Pojawią się na osi czasu 15 minut przed terminem i dokładnie w momencie rozpoczęcia aktywności. Te przypomnienia uruchomią Tryb ostrości, który przeniesie deal na górę kanbana.

Czytaj więcej: Tryb ostrości.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak pracować w widoku Aktywności Liczniki w mobilnym CRM Jak utworzyć aktywność w mobilnym CRM Jak działają liczniki w aktywnościach CRM Jak śledzić wiadomości z otwartych kanałów w CRM Uprawnienia dostępu do Aktywności Jak skonfigurować przypomnienia o aktywnościach Liczniki w CRM Typy aktywności w CRM Moje aktywności