Oś czasu w formularzu elementu CRM zawiera informacje o terminie aktywności i wszystkie komentarze dotyczące aktywności. Dodaliśmy również powiadomienia systemowe dotyczące tworzenia aktywności.
Oś czasu zawiera informacje, które pomagają kierownikowi ocenić pracę pracownika, a pracownikowi pomagają szybko poruszać się w zaplanowanych aktywnościach.
Po utworzeniu aktywności pojawi się ona na osi czasu. Możesz zmienić termin, zostawić komentarz i zakończyć aktywność klikając Zakończone.
Na osi czasu pojawi się również szary wpis systemowy dotyczący tej aktywności. Dane w tym wpisie są statyczne i nie można ich zmienić. Jeśli przesuniesz termin w aktywności, czas w szarym wpisie nie ulegnie zmianie.
Jeśli na osi czasu są dwie lub więcej aktywności, to aktywność, którą należy wykonać jako pierwszą, będzie znajdować się na górze.
Aktywności zaległe i zaplanowane na dziś zostaną wyróżnione czerwonym licznikiem.
Na osi czasu są również komunikaty systemowe - przypomnienia o aktywnościach. Pojawią się na osi czasu 15 minut przed terminem i dokładnie w momencie rozpoczęcia aktywności. Te przypomnienia uruchomią Tryb ostrości, który przeniesie deal na górę kanbana.