W ustawieniach Analityki BI możesz dodawać nowe raporty do swojego konta, konfigurować uprawnienia dostępu do nich, zarządzać kluczami oraz monitorować statystyki wykorzystania BI Connector.
Aby przejść do ustawień, otwórz sekcję CRM> Analityka> Analityka BI.
Otwórz sekcję Ustawienia Analityki BI.
W ustawieniach zobaczysz 3 główne sekcje:
Zarządzaj raportami
Tutaj możesz zobaczyć całą listę raportów dodanych do Twojego konta, a także dodać nowe raporty i ustawić dla nich uprawnienia dostępu. Aby dodać nowy raport, kliknij odpowiedni przycisk.
Następnie wprowadź tytuł, dodaj link i określ użytkowników, którzy zobaczą raport. Po zapisaniu raport pojawi się na liście i będzie można go wyświetlić w Bitrix24.
Zarządzaj kluczami
W tej sekcji możesz znaleźć wszystkie klucze do aplikacji i skonfigurować uprawnienia dostępu do nich. Za pomocą kluczy możesz przesyłać dane ze swojego portalu do różnych systemów analitycznych oraz wysyłać zapytania do BI Connector.
Wykorzystanie
Tutaj możesz przeglądać szczegółowe statystyki użytkowania BI Connector i sprawdzać, czy limity nie zostały przekroczone. W tabeli zobaczysz statystyki dla wszystkich źródeł danych, liczbę wierszy, rozmiar danych i tak dalej.
Możesz sprawdzić możliwe przekroczenia limitów BI Connector klikając przycisk Pokaż przekroczony limit.