Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Zarządzanie raportami: jak dodawać raporty z Microsoft Power BI i Google Looker Studio

Dodawaj raporty z systemów BI, aby śledzić wydajność biznesową w Bitrix24. Na stronie Zarządzaj raportami możesz dodawać nowe raporty i konfigurować uprawnienia dostępu dla pracowników.

Aby dodać nowy raport,

  1. Przejdź do CRM > Analityka > Analityka BI.
  2. W ustawieniach analityki BI wybierz opcję Zarządzaj raportami. Następnie kliknij przycisk Dodaj raport.
  3. Wpisz nazwę i wklej link do swojego raportu z Microsoft Power BI lub Google Looker Studio.

  4. Jak uzyskać link do raportu w Google Looker Studio

    W Google Looker Studio otwórz raport i kliknij Plik > Umieść raport.

    Wybierz i skopiuj adres URL, który chcesz umieścić.


    Jak uzyskać link do raportu w Microsoft Power BI

    Otwórz Power BI Desktop i kliknij opcję Publikuj.

    Zaloguj się do usługi chmurowej Power BI i wybierz lokalizację docelową.

    Poczekaj na zakończenie publikowania raportu w chmurze, a następnie wybierz opcję Otwórz w Power BI. Nastąpi przekierowanie do usługi chmurowej Power BI (Microsoft).

    Otwórz menu File (Plik), kliknij opcję Embed report (Umieść raport) i wybierz jedną z opcji:

    • Website or portal (Strona internetowa lub portal): raport zostanie opublikowany wewnątrz firmy i będzie dostępny wyłącznie dla pracowników firmy. Ta funkcjonalność działa, jeśli masz plan komercyjny w Power BI.
    • Publish to web (Opublikuj w internecie): raport zostanie zaindeksowany i inni użytkownicy będą mogli go zobaczyć.

    Następnie skopiuj link w polu.


  5. Wklej link do raportu i wybierz użytkowników, którzy będą mieli dostęp do raportu.
  6. Po zapisaniu raport pojawi się na liście i będzie można go wyświetlić w Bitrix24.

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo