Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Wymagane pola w CRM

Pola wymagane to specjalne pola w formularzu elementu CRM, które muszą być wypełnione. Oznacza to, że użytkownik nie może pominąć tych pól, ponieważ są one niezbędne do przetworzenia danych. Na przykład możesz zaznaczyć pole Klient jako wymagane, aby pracownicy zawsze wprowadzali dane kontaktowe klienta.

Sprawdź, czy ta funkcja jest dostępna w Twoim planie taryfowym.
Plany Bitrix24.

Tylko użytkownicy z włączonym ustawieniem Użytkownik może edytować ustawienia w uprawnieniach dostępu CRM mogą zaznaczać pola jako wymagane.
Uprawnienia dostępu do CRM


Wymagane pola w kontaktach i firmach

Aby zaznaczyć określone pole jako wymagane w kontaktach lub firmach,

  1. Otwórz formularz kontaktu, wybierz pole i kliknij przycisk koła zębatego obok niego.
  2. Wybierz Konfiguruj.
  3. Aktywuj opcję Wymagane.
  4. Kliknij Zapisz.

Możesz również aktywować tę opcję podczas tworzenia nowego pola niestandardowego.
Pola niestandardowe w CRM


Wymagane pola w innych elementach CRM

W innych elementach CRM możesz zaznaczyć pola jako wymagane, zaczynając od określonego etapu. W przypadku deali możliwe jest również skonfigurowanie wymaganych pól dla różnych lejków sprzedażowych.

Domyślnie wymagane pole jest obowiązkowe dla wszystkich etapów. Aby zaznaczyć pole jako wymagane na określonym etapie,

  1. Kliknij małą strzałkę obok Dla wszystkich etapów i lejków sprzedażowych.
  2. Odznacz Dla wszystkich etapów i lejków sprzedażowych na liście rozwijanej.
  3. Wybierz tylko potrzebne etapy.

Jeśli pracownik spróbuje przenieść deal na inny etap, a wymagane pole będzie puste, zostanie powiadomiony o konieczności wypełnienia tego pola.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo