Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak zaprosić klienta do komunikatora

W Bitrix24 możesz zaprosić klienta do czatu Telegram lub WhatsApp bezpośrednio z formularza elementu CRM. Możesz także zaprosić klienta do czatu Telegram lub WhatsApp z poziomu aplikacji mobilnej. Cała historia komunikacji zostanie zapisana w formularzu elementu CRM.
Zaproś klienta na czat Telegram w aplikacji mobilnej
Jak napisać do klienta na WhatsApp z CRM

Zaproszenia na czaty WhatsApp i Telegram są dostępne tylko w planach komercyjnych.
Cennik Bitrix24

Aby zaprosić klienta do komunikatorów, podłącz kanały Telegram i Instant WhatsApp w sekcji Centrum Kontaktowe.
Jak podłączyć kanał Telegram
Instant WhatsApp


Otwórz formularz elementu CRM > na osi czasu kliknij Zaproś do czatu. Jeśli w formularzu znajduje się wiele kontaktów, wybierz ten, którego potrzebujesz.

Wybierz usługę i numer do wysłania wiadomości SMS z zaproszeniem do komunikatora.

Aby wybrać usługę wysyłania SMS-ów, należy najpierw skonfigurować z nią integrację. Możesz skonfigurować wbudowaną integrację z Twilio lub poszukać rozwiązania w Bitrix24 Market.

Po dokonaniu wszystkich ustawień kliknij przycisk Zaproś na WhatsApp lub Zaproś na Telegram.

Na osi czasu zobaczysz, że wiadomość została wysłana i dostarczona do klienta. Gdy klient kliknie link w SMS-ie i napisze wiadomość, zostanie utworzony czat.


W skrócie
  • W Bitrix24 możesz zaprosić klienta do czatu Telegram lub WhatsApp bezpośrednio z formularza elementu CRM.
  • Aby zaprosić klienta do komunikatorów, podłącz kanały Telegram i Instant WhatsApp w sekcji Centrum Kontaktowe.
  • Wyślij do klienta SMS z linkiem do Twojego Telegramu lub WhatsApp i kontynuuj rozmowę.
  • Cała historia korespondencji zostanie zapisana w formularzu kontaktu.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Przenoszenie deali między lejkami