Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak filtrować leady według statusów w Looker Studio

Filtr w Looker Studio pokazuje dane spełniające jeden z warunków. Śledź, ile leadów jest przetworzonych lub w toku, za pomocą filtra. Ustaw następujące warunki: Status = Przetworzone i Status = W toku. Taki filtr wyklucza nowe leady i pokazuje tylko aktywne i przetworzone.


Jak utworzyć raport w Looker Studio

Dodajmy filtr na przykładzie nowego raportu o leadach. Przejdź do sekcji Analityka > Analityka BI i kliknij Podłącz Google Looker Studio.
Jak podłączyć Google Looker Studio

Looker Studio otworzy się w nowej karcie. Wybierz Leady jako źródło danych i kliknij Połącz.
Opis pól elementów dla Analityki BI

Sprawdź, jakie pola danych są dostępne w tym źródle danych i kliknij Utwórz raport. Jeśli potrzebujesz dodatkowych pól, połącz dane z różnych źródeł danych.
Jak połączyć źródła danych w raporcie Google Looker Studio

Raport otworzy się w nowej karcie. W sekcji Konfiguracja określ zakres dat.

Przeciągnij potrzebne pola z sekcji Dane do bloku Wymiar, na przykład:

  • Utworzone przez
  • Status
  • Nazwa statusu
  • Identyfikator statusu

W tabeli zobaczysz twórców leadów, liczbę leadów oraz status.


Jak dodać filtr do raportu

Otwórz kartę Konfiguracja, przewiń w dół i kliknij Dodaj filtr.

Wprowadź nazwę filtra i skonfiguruj warunek. Wybierz pole Identyfikator statusu i określ statusy PROCESSED i IN_PROCESS. Następnie kliknij Zapisz.

Filtr w raporcie pokaże tylko leady przetworzone oraz te, z którymi aktualnie pracują pracownicy.

W Bitrix24 możesz sprawdzić, jakie filtry zostały zastosowane w raporcie. Otwórz sekcję CRM > Analityka > Analityka BI > Ustawienia Analityki BI > Wykorzystanie. W tej sekcji wyświetlane są wyniki zapytań, statystyki użycia i źródła danych.


W skrócie
  • Filtr w Looker Studio pokazuje dane spełniające jeden z warunków.
  • Aby utworzyć filtr, otwórz raport, przejdź do sekcji Konfiguracja i kliknij Dodaj filtr.
  • Ustaw warunek używany do filtrowania potencjalnych leadów.
  • Sprawdź, jakie filtry są używane w Twoim raporcie w Bitrix24. Przejdź do CRM > Analityka > Analityka BI > Ustawienia Analityki BI > Wykorzystanie.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak ograniczyć dostęp do raportu w Google Looker Studio Jak zaktualizować dane raportu w Google Looker Studio Jak połączyć dane o pracownikach i dealach w Looker Studio Jak działają strefy czasowe w raportach BI Jak połączyć źródła danych w raporcie Google Looker Studio Jak filtrować raport Deali w Google Looker Studio (według daty zamknięcia) Jak filtrować dane raportu według różnych dat w Google Looker Studio Jak korzystać ze źródeł danych produktów dla leadów i deali w raporcie Looker Studio Jak ustawić uprawnienia w Google Looker Studio i wysłać raport do klienta Jak podłączyć Google Looker Studio